شناسهٔ خبر: 64586683 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اهداء۸۹ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای امسال برای تهیه لوازم ضروری زندگی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در استان بیش از ۸۹ میلیارد ریال هزینه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید رضا حسینی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مدجویان با هدف تامین بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آن‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: در این راستا یک هزار و ۸۴۳ قلم لوازم ضروری زندگی بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است.

وی با اشاره به این که این وسایل از تولیدات داخلی، که شامل کولر آبی، بخاری گازی، یخچال، آبگرمکن گازی، ماشین لباسشویی و بوده است خاطر نشان کرد: رفع فقر و محرومیت زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی تصریح کرد: بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده به منظور تامین نیازهای ضروری تمام خانوارهای تحت حمایت، ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی خیران، برای هم افزایی کمک‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و نهادها نیاز به توجه هر چه بیشتر مسوولان است تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای ضروری اقشار آسیب پذیر جامعه باشیم.

پایان پیام/

نظر شما