شناسهٔ خبر: 64585692 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سخنگوی پلیس:

تعدی به جان کارکنان پلیس بی کیفر نمی‌ماند

سخنگوی پلیس گفت: هر قطره خون یارانمان در سازمان بزرگ فراجا سبب ساز تامین امنیت هر چه بیشتر شهروندان است، اما نمی‌گذاریم این خون‌های پاک، پایمال شوند.

صاحب‌خبر -

سخنگوی پلیس: تعدی به جان کارکنان پلیس بی کیفر نمی‌ماند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری پلیس سردار سعید منتظرالمهدی در خصوص نوع و نحوه پیگیری و برخورد با عوامل تروریستی حادثه راسک گفت: رفتار پلیس در خصوص وقایع گذشته نشان از آن دارد که شاید شناسایی، دستگیری و مجازات متعدیان به جان کارکنان خدوم فراجا زمان بر باشد و مدتی طول بکشد، اما بی پاسخ و بی کیفر باقی نمی‌ماند.

سخنگوی پلیس افزود: در واقعه راسک نیز بی‌شک موضع گیری بر اساس قواعد، روابط و حقوق بین الملل عمومی و ملحوظ نظر قرار دادن مناسبات و اصول سیاست خارجی؛ در حال پیگیری و انجام  شدن است و حتما به فضل و کرم الهی افراد دخیل در این حادثه شناسایی و دستگیر می‌شوند.

وی گفت: پلیس به طور قاطع به این کردارِ تروریستی گروهک‌ها اعتراض و اسکان و فعالیت آزادانه آن‌ها را در کشور‌های همسایه محکوم می‌نماید.

سردار منتظر المهدی ادامه داد: از آنجایی که سازمان‌های بین المللی از جمله سازمان ملل متحد، اینترپل و شورای امنیت ملل متحد حمله تروریستی و اقدام علیه مقر پلیس را محکوم نموده‌اند؛ باعث شده تا امکان پیگیری با استفاده از سازوکار‌های موجود در این سازمان‌ها بیش از قبل فراهم باشد و مقابله با فعالیت‌های تروریستی از طریق سازمان‎های بین المللی و مجاری دیپلماتیک با تاکید بر حفظ تمامیت ارضی و حاکمیت سرزمینی بیش از گذشته تسهیل شود.

وی گفت: در هر حال، هر قطره خون یارانمان در سازمان بزرگ فراجا سبب ساز تامین امنیت هر چه بیشتر شهروندان است، اما نمی‌گذاریم این خون‌های پاک، پایمال شوند.

نظر شما