شناسهٔ خبر: 64574346 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه بوشهر:

گروه‌های جهادی استان بوشهر حمایت شوند

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: گروه‌های جهادی استان حمایت، تجلیل، تقدیر، تعظیم و مورد توجه ویژه قرار گرفته شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه‌های مختلف اظهار کرد: مردم در صحنه‌های مختلف از جمله پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس حماسه باشکوه خلق کردند.

وی با بیان اینکه مردم تمام توطئه‌های دشمنان و اهداف آنها را خنثی ناکام کرده‌اند افزود: دشمنان تمام ابزار رسانه‌ای و هجمه فرهنگی خود را برای ایجاد ناامیدی مردم و حضور کم رنگ در انتخابات بکارگیری کرده‌اند.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: باید نخبگان و کسانی که دارای قدرت هدایت جامعه هستند جهت‌دهی دقیق به مردم ارائه و بصیرت عمومی، و توان بالای معرفتی ایجاد کنند که دشمن در تهاجم ادراکی به اهداف خود دست پیدا نکند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه و طراحان جهان استکبار دنبال ایجاد یاس و ناامیدی مردم از آینده نظام هستند خاطرنشان کرد: بدترین خطر ناامیدی در جامعه است چراکه در این وضعیت جامعه در برابر دشمنان تسلیم می‌شود و اکنون رسانه‌های بیگانه و دشمنان برای تحقق این هستند.

صفایی بوشهری انتخابات را نشان دهنده مردم سالاری دینی در نظام اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: حضور با شکوه و با بصیرت مردم در انتخابات مایه اقتدار و عزت نظام اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن همیشه در مقاطع سرنوشت‌ساز دنبال این است که مردم را از تصمیم در سرنوشت خود حذف کند افزود: مردم ایران اسلامی با هوشیاری با تابعیت از ولی فقیه، امام راحل و مقام معظم رهبری همیشه در صحنه بودند و هستند و ان‌شاءالله در انتخابات ۱۱ اسفند نیز یک حضور حماسی خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با قدردانی از توجه سازمان ثبت اسناد و املاک و دستگاه قضائی استان بوشهر در حل مشکلات صدور اسناد املاک مردم در شهرها و روستاها گفت: بسیاری از مناطق استان بوشهر سال‌ها در تهیه سند املاک خود دچار بحران و مشکلات بودند و سازمان ثبت اسناد و املاک و دستگاه قضائی استان بوشهر کار بزرگ انجام دادند.

وی با بیان اینکه اکنون برخی مناطق استان بوشهر از جمله جزیره خارگ و مناطق دیگر این استان دچار مشکلات در صدور اسناد املاک هستند خواستار توجه ویژه به این مناطق در حل مشکل صدور اسناد مالکیتی شد.

صفایی بوشهری، گروه‌های جهادی در کشور و استان بوشهر را جوانان پاک، انقلابی، پای کار، مؤمن، دلسوز، حاضر در صحنه خدمت به محرومان دانست و بیان کرد: گروه‌های جهادی یک نعمت از ناحیه خداوند به جامعه اسلامی است.

وی با قدردانی از تلاش گروه‌های جهادی در خدمات‌رسانی به محرومین و نیازمندان در نقاط مختلف استان بوشهر تصریح کرد: گروه‌های جهادی در فضای ملی و استان بوشهر خدمات بسیار شایسته‌ای می‌کنند.

امام جمعه بوشهر با محکوم کردن حمله آمریکا و انگلیس به یمن گفت: آمریکا و انگلیس با حمایت هلند، کانادا، بحرین، استرالیا و ایادی دیگر جهان استکبار به یمن حمله هوایی و دریایی و کار بسیار خطرناکی کردند و منطقه را در یک التهاب جدی جنگی قرار دادند.

وی حمله به یمن را یکی از بزرگترین اشتباهات تاریخی آمریکا نام برد و اضافه کرد: امروز همان روزی است که تفنگداران آمریکایی توسط پاسداران و رزمنده منطقه دوم دریایی استان بوشهر گرفتار شدند، آمریکا بد روزی به یمن حمله کرد، کار آمریکا و انگلیس در حمله به یمن بی پاسخ نخواهد بود و مجاهدان یمنی چنان درسی به آنان بدهند که در تاریخ ماندگار شود.

صفایی بوشهری گفت: طراحی رژیم اشغالگر قدس ایجاد فراموشی تهاجم به مردم غزه است، دنبال این است که این جنایت‌ها، فراموش، راهپیمایی‌ها، محکومیت‌ها کم رنگ و تعطیل شود و به جنایت خودش ادامه دهد.

نظر شما