شناسهٔ خبر: 64573164 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه خرمشهر

دشمن به دنبال اختلاف و دو قطبی در جامعه

دشمن به دنبال اختلاف و دو قطبی در جامعه در آستانه انتخابات گام برمی دارد.

صاحب‌خبر -

دشمن به دنبال اختلاف و دو قطبی در جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ امام جمعه خرمشهر در نماز عبادی سیاسی این هفته با اشاره به نزدیک شدن به روزهای انتخابات گفت: دشمن در مسیر ایجاد اختلاف و دو قطبی گام نهاده است و می‌خواهد مردم را نسبت به انتخابات مأیوس کنند.

حجت الاسلام عادل پور درباره تایید صلاحت های انتخابات افزود: همه و همه پایبند به قانون باشند، نماینده ولی فقیه و من بعنوان امام جمعه از هیچ فردی حمایت نمی‌کنیم.

نماینده شما در مجلس یک مسولیت مهم دارد که نظارت بر حُسن اجرای قانون است که ببینید چه کسی می‌تواند این قدرت را داشته باشد. 

وی تاکید کرد؛ اگر کسی را به مجلس بفرستید که ناتوان باشد نه تنها خرمشهر تمام کشور با مشکل مواجه می‌شود.

امام جمعه خرمشهر در بخش دیگر خطبه ها با یادآوری حادثه تروریستی کرمان گفت: بی شک انتقام خواهیم گرفت از آن دستان پنهان که در این جنایت دست داشتند.

حجت الاسلام عادل پور افزود: میدان مبارزه ها تنها نظامی نیست بلکه با شناخت بهتر دشمن و با حضور پرشور و همیشگی شما مردم مشت محکمی به دهن آنها خواهیم زد.

امام جمعه خرمشهر با محکومیت اقدام جنایتکارانه آمریکا انگلیس و متحدان آنها در حمله به یمن خاطر نشان کرد: یقینا اشتباه بزرگی مرتکب شدند و مردم یمن آنها را پشیمان خواهد کرد.

یمن تنها نیست و محور مقاومت در مقابل آمریکا خواهد بود و سواحل یمن گورستان آمریکایی ها خواهد شد.

وی در بخش دیگر گفت: مردم در مورد حجاب نگران فرزندان خود هستند، چرا برخی از مسئولان به قانون حجاب عمل نمی کنند و ترک فعل می کنند.

امام جمعه خرمشهر با انتقاد از مسئولان منطقه آزاد اروند و استاندار خوزستان تعلل در واگذاری زمین به موکب داران برای احداث سازه های ثابت را باعث ایجاد مشکلات فراوان در اربعین ۱۴۰۳ عنوان کرد و خواستار واگذاری این زمین ها به موکب داران شد.

نظر شما