شناسهٔ خبر: 64561135 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتخاب دکتر جابر مظفری زاده به عنوان دبیر برگزیده هیات‌های اندیشه ورز کشور

در اولین همایش گفتگوی نخبگان کشور، دکتر جابر مظفری زاده، دبیر هیات اندیشه ورز آب، اقلیم، محیط زیست و کشاورزی بنیاد نخبگان استان بوشهر، به عنوان دبیر برگزیده هیات‌های اندیشه ورز کشور انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

انتخاب دکتر جابر مظفری زاده به عنوان دبیر برگزیده هیات‌های اندیشه ورز کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ اولین همایش گفتگوی نخبگان کشور با حضور وزیر کشور و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در مرکز همایش‌های وزارت کشور برگزار شد.

هیات اندیشه ورز آب، اقلیم، محیط زیست و کشاورزی بنیاد نخبگان استان بوشهر با عضویت بیست و سه نفر از نخبگان، متخصصان و اساتید و پژوهشگران استان بوشهر و با هدف کمک به حل بحران‌های حوزه آب و محیط زیست و کشاورزی و توسعه پایدار استان، ظرفیت‌ها و مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف استان را با برگزاری نشست‌های تخصصی، سمینار‌ها و وبینار‌ها و بازدید‌های میدانی درون و بیرون استانی در قالب ۹۳ موضوع دسته بندی نموده است. 

راه حل‌های این مسائل و موضوعات و راهکار‌های مدیریتی استفاده از ظرفیت‌های استان و تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌ها و رسیدن به توسعه پایدار، در قالب بسته‌های سیاستی و گزارش راهکار‌های مدیریتی و اجرایی مختلف به مسئولین کشوری و استانی، شرکت‌ها و سازمان ها، سمن‌ها و گروه‌های مردمی و جهادی توسط این هیات اندیشه ورز ارائه شده و در حال ارائه است.

نظر شما