شناسهٔ خبر: 64555695 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بارش باران در کدام مناطق کشور ادامه دارد؟

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم بارش باران در مناطقی از کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در کردستان، کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان، تهران، البرز، مرکزی، قزوین و مناطقی از آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، قم، چهارمحال و بختیاری، نیمه شمالی خوزستان، گیلان، مازندران و گلستان، بارش باران و برف، وزش باد و در ارتفاعات، کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز دریای خزر و غرب خلیج فارس مواج است، افزود: فردا در نوار غربی، بعضی نقاط استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و بعضی نقاط شمال شرق کشور، بارش باران و برف رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روز شنبه در شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر و مناطقی از غرب کشور، یکشنبه در شمال غرب، گیلان، مازندران و بعضی مناطق غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: بیشینه بارش برف، امروز در لرستان، غرب آذربایجان غربی، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی رخ می‌دهد و دوشنبه در بعضی مناطق نوار غربی و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وی گفت: جمعه در مناطق مرکزی، شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و بخش‌هایی از جنوب شرق، شنبه در شمال غرب، غرب، شمال شرق، دامنه‌های جنوبی البرز و یکشنبه در شمال غرب، غرب و بخش‌هایی از مرکز کشور، در بعضی ساعات وزش باد به نسبت شدید تا شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف و غبار محلی، از بعدازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد، با بیشینه ۱۵ و کمینه ۴- درجه سانتی‌گراد است و روز جمعه، صاف تا قسمتی ابری، از بعدازظهر وزش باد شدید و احتمال طوفان گردوخاک با بیشینه ۱۶ و کمینه ۲- درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما