شناسهٔ خبر: 64542578 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

اژه‌ای: دشمن در پی القا کردن این است که انتخابات بی‌فایده است

ریاست قوه قضاییه با بیان اینکه جهاد تبیین سلطان علی ابن محمد باقر نقشه دشمن را خنثی کرد گفت: امروز نیروی امنیت و تجهیزات نظامی بسیار پیشرفت کرده و اینها چیزهایی هستند که دشمنان هم دارند ولی چیزی که دشمن را می‌ترساند حضور مردمی است که آنها ندارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، ریاست قوه قضاییه در آیین افتتاحیه نخستین کنگره علی بن محمد باقر(ع) اظهار کرد: ای کسانی که ایمان آورده‌اید اگر می‌خواهید به کمال برسید ایمان و تقوا پیشه گیرید.

بیشتر بخوانید:

اژه‌ای: مراقب باشیم ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنیم و تفرقه‌ نیندازیم

وی افزود: مسلمانان در راه تقوا به کمال برسید و برای رسیدن به کمال وسیله‌ای اختیار کنید، ما امروز آمده‌ایم از ائمه معصومین استمداد بطلبیم و از طریق این بزرگواران مقرب درگاه خداوند به کمال برسیم.

ریاست قوه قضاییه گفت: یادمان نرفته آن زمان که طاغوت زمان با تبلیغات سو و ایجاد شبهات تلاش در پوشانده حق داشت و در پی نابودی اسلام بود مردم این خطه پیام فرستادند بر حجت خدا امام محمد باقر(ع) که دشمنان و شیطان صفت‌ها تحریف حق می کنند شما بر ما کسی را بفرستید که بوسیله ی آن راه درست را بپیماییم.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: امام محمد باقر(ع) برای تبلیغ دین خدا فرزند بلافصل خود را به این منطقه فرستادند و این بزرگوار به جهاد پرداخت.

وی با اشاره به ضرورت جهاد با دشمن تاکید کرد: امروز برای جهاد تبیین اقدامات جهادی و انقلابی لازم است تا دشمنان قسم خورده نظام را مأیوس کنیم.

رئیس قوه قضاییه گفت: دوستان علی ابن محمد باقر(ع) زیاد نبودند ولی دشمن چنان احساس خطر کرد که تا چند هزار نیرو برای جنگ با این امامزاده عظیم‌الشأن را آماده کرد.

محسنی اژه‌ای افزود: مسؤولان و کارگزاران نظام امروز این مسؤولیت بزرگ به عهده شما است زیرا بر کرسی‌هایی نشسته اید که سرها و بدن‌هایی قطعه قطعه شده است تا ما به مردم خدمت کنیم لذا نباید از این جایگاه سو استفاده کنیم و کم به فکر مردم و ارزش‌های انقلاب باشیم.

وی بیان کرد: امروز همان دشمنی که امام حسین(ع) را به آن شکل شهید کرد با همان نقشه قبلی که از بین بردن دین است برای ما نقشه می‌کشد و با جنگ نرم برهنگی، فساد مالی و بسیاری از ناهنجاری‌ها را در جامعه ترویج می‌کند.

به گفته وی دشمن تلاش می‌کند تا حق اجرا نشود و منافع طاغوت در خطر نباشد.

محسنی اژه‌ای اضافه کرد: امروز وظیفه همه ما این است که در تهاجم فرهنگی تبیین نقش دشمن و بیان تعالیم اسلام را ترویج دهیم، امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه انجام دهیم.

وی تاکید کرد: هر کس موظف است در جایگاه خود با جهاد تبیین ارزش‌های انقلاب و امنیت روانی و جانی مردم را افزایش دهد.

ریاست قوه قضاییه افزود: پیروزی انقلاب با دو مسأله مهم یکی رهبری مخلص و خداگونه و دوم امتی که سخن رهبر خود را شنید و از آن پیروی کرد، تحقق یافت.

وی خاطر نشان کرد: دشمن در تمام مراحل بر همین دو نکته مهم تمرکز کرده است چون از این دو ضربه خورده و می داند که رمز پیروزی انقلاب همین دو اصل مهم است.

به گفته وی دشمن نهایت تلاش خود را می‌کند تا بین مردم و مسؤولین شکاف ایجاد کند و در ناامیدی مردم موفق شود چون می داند هر کجا مردم در صحنه باشند شکست می خورد.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: مردم در هر مراسم و مناسبت‌های مذهبی با تمام مشکلات پای کار هستند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه تاکید کرد: موضوع مسکن و مشکلات اقتصادی بسیار به مردم فشار می آورد ولی آیا روضه‌های خانگی و مراسمات فاطمیه امسال کم شد؟ دشمن این حضور پرشور را تحمل نمی‌کند.

به گفته وی امروز نیروی امنیت و تجهیزات نظامی بسیار پیشرفت کرده ولی اینها چیزهایی هستند که دشمنان هم دارند ولی چیزی که دشمن را می‌ترساند حضور مردمی است که آنها ندارند.

رئیس قوه قضاییه گفت: دشمن در پی القا کردن این است که انتخابات بی‌فایده است لذا باید خوب انتخاب کنیم و خوب مطالبه تا دشمن را ناامید کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما