شناسهٔ خبر: 64540307 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

شهریاری در پاسخ به دانشجو خبر داد

دعوت ۲۰۰ نفر از علمای برجسته جهان اسلام برای حضور در همایش «طوفان الاقصی» / اقتصاد اسرائیل میلیارد‌ها دلار آسیب دیده است + فیلم

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: گزارش های اقتصادی از سراسر جهان نشان می دهد کالاهای رژیم صهیونیستی در انبارهای جهانی انباشته شده و رقبتی برای خرید آنها وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، کنفرانس خبری نشست خبری همایش بین‌المللی طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری دبیر کل مجمع تقریب و اصحاب رسانه در موزه شهدا برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر شهریاری در این نشست خبری با بیان اینکه ما در حال تغییر به سوی نظم نوین جهانی هستیم،اظهار داشت: آنچه که ما امروز شاهد هستیم این است که علیرغم بیش از ۱۰۰ سال فعالیت رسانه های وابسته به استکبار امروز توده های مستضعف جهان راه حقیقت را یافته و دروغ و تزویر را از واقعیت تشخیص داده اند و در میدان عمل حضور دارند؛ این مهمترین خصیصه نظام جهانی است.

دکتر شهریاری خاطر نشان کرد: عده قلیلی دیکتاتور  درصدد چپاول در منطقه هستند و غده سرطانی را به منطقه تحمیل کرده اند تا حضور خود را به نمایش بگذارند. امروز با شهادت صدها خبرنگار در غزه که مشغول انتقال حقیقت بوده اند تا همگان را آگاه کنند عده‌ای مستکبر به دنبال پوشاندن حقیقت هستند و نمی‌گذارند حقیقت میدان به جهانیان مخابره شود.

 

حجت الاسلام شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پاسخ به خبرگزاری دانشجو هم گفت: گزارش های اقتصادی از سراسر جهان نشان می دهد کالاهای رژیم صهیونیستی در انبارهای جهانی انباشته شده و رقبتی برای خرید آنها وجود ندارد. میلیاردها دلار به اقتصاد اسرائیل صدمه وارد شده است که عمدتا به خاطر فرار سرمایه بوده است. بیش از 500 هزار نخبه به محض شروع جنگ غزه از اسرائیل خارج شده و سرمایه های خود را برده اند. پیش بینی کرده اند اگر همین امروز جنگ تمام شود دو سال طول می کشد تا اقتصاد اسرائیل به نقطه پیشین قبل از عملیات طوفان الاقصی برگردد.

<div id="video-display-embed-code_2175300" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1124407/2175300?width=400&height=300"></script></div>

اسرائیل درصدد کوچ اجباری مجدد مردم غزه است

شهریاری تاکید کرد: از مقاومت یمن هم تشکر می کنیم که اجازه ندادند تسلیحات به رژیم صهیونیستی برسد و تشکر می کنیم از عراق که اظهار همدردی می کنند و به جبهه مقاومت کمک می کنند.

وی افزود: اعلام می کنیم که اسرائیل درصدد کوچ اجباری مجدد مردم غزه است و طبق دستور قرآن با این ظالمان مبارزه می کنیم.این همایش با حضور بیش از صد تن از علمای برجسته جهان اسلام به جهاد تبیین خواهیم پرداخت. در این سه ماه متونی از مطالب و همایش های وبیناری تهیه شده و کتاب طوفان الاقصی و فقه المقاومت و فعالیت های ۵۰ وبیناری با شرکت نمایندگانی از ۴۰ کشور و جلسات تبیین در حوزه فلسطین در فضای مجازی و بیانیه های علما با حضور رییس جمهور رونمایی خواهد شد.ادامه دارد....

وی گفت: گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذر برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

وی گفت: وزارت بهداشت غزه اعلام کرده است که در نود و چهارمین روز جنگ اسرائیل، آمار شهدای این جنگ به ۲۳ هزار و ۸۴ نفر و تعداد مجروحان به ۵۸ هزار و ۹۲۶ نفر مجروح رسیده است.
دعوت 200 نفر از علمای برجسته جهان اسلام برای حضور در همایش «طوفان الاقصی»

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در مورد کیفیت برگزاری کنفرانس «طوفان الأقصی» به ابتکار این مجمع هم اضافه کرد: سخنرانان همایش از علمای برجسته جهان اسلام هستند که یک به یک در حال اعلام آمادگی برای حضور هستند. استقبال خوبی برای حضور در همایش بین المللی «طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری» شده است.

<div id="video-display-embed-code_2175301" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1124407/2175301?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما