شناسهٔ خبر: 64529541 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همایش سفیران صلح و سازش لرستان در الیگودرز

مسئول برگزاری همایش ریش سفیدان و متنفذان استان در الیگودرز گفت: اگر مردم و پلیس، پشتیبان هم نباشند، امنیت برقرار نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، با حضور ریش سفیدان و معتمدان محلی استان، همایش سفیران صلح و سازش در الیگودرزبرگزار شد.
مسئول برگزاری همایش ریش سفیدان و متنفذان استان یکی از راهبرد‌های انتظامی را طرح پلیس محله محور عنوان کرد و بیان داشت: در این طرح، مردم و بخصوص معتمدین و متنفذین محلات، با پلیس مشارکت می‌کنند و در رفع مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی نقش موثری دارند.
سرهنگ اسد الهی یکی دیگر از وظایف بزرگان و متنفذین را ضرورت همراهی مردم و پلیس برای برقراری امنیت عنوان کرد و گفت: این همراهی، بزرگترین مؤلفه در برقراری امنیت است تا بتوانیم با تلاش جهادی، پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.
 وی کاهش ۵۰ درصدی تیر اندازی، ۶۰ درصدی قتل و ۲۲ درصدی زورگیری دسته جمعی و فردی را از مزایای نقش متنفذان و ریش سفیدان عنوان کرد و افزود: بزرگان و معتمدان محلی نقش مهمی در کاهش جرم و تشویق جوانان برای کار آفرینی و اشتغال دارند.

<div id="video-display-embed-code_10661783"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4117724/10661783?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما