شناسهٔ خبر: 64526867 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تمرکز بر برگزاری انتخاباتی سالم در فضای امن، رقابتی با مشارکت حداکثری است

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ستاد انتخابات استان فعالیتش را با بی‌طرفی کامل و تمرکز بر برگزاری انتخاباتی سالم در فضای امن، رقابتی و ارتقاء مشارکت حداکثری برنامه‌ریزی کرده است.

صاحب‌خبر -

تمرکز بر برگزاری انتخاباتی سالم در فضای امن، رقابتی با مشارکت حداکثری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ وی بیان کرد: تاکنون تمام فرایند‌ها به صورت مستمر و مطابق با زمانبندی جلو رفته و تاکنون حدود ۱۹ جلسه در سطح استان و شهرستان‌ها به منظور ارتقاء آمادگی و هم‌افزایی میان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شده است.

پورات افزود: هم‌اکنون در بازه زمانی اعتراض به نتایج بررسی صلاحیت‌ها در هیات نظارت هستیم که تا ۱۹ دی ماه ادامه خواهد داشت و بعد از آن شورای نگهبان به مدت یک ماه فرصت رسیدگی به اعتراضات خواهد داشت.

وی گفت: در حال حاضر از مجموع داوطلبین ثبت نام شده، ۱۲۲ نفر تایید صلاحیت، ۸۳ نفر عدم تایید صلاحیت، ۲۷ نفر عدم احراز و ۹ نفر شرایط لازم برای ثبت نام نداشته‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار داشت: برای انتخابات پیش‌رو ۷۸۴ شعبه در سامانه جامع انتخابات برای استان بوشهر به ثبت رسیده است و در حال سازماندهی عوامل شعب در استان هستیم و قطعا از افراد باانگیزه و بی‌طرف استفاده خواهیم کرد.

نظر شما