شناسهٔ خبر: 64518281 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کتائب سیدالشهدا: «وسام حسن طویل» مدالی بر سینه فرزندان محور مقاومت بود

تهران- ایرنا- کتائب سیدالشهدای عراق در واکنش به ترور «وسام حسن طویل» فرمانده برجسته حزب الله اعلام کرد که این شهید والامقام مدالی بر سینه فرزندان محور مقاومت در زندگی و شهادت خود بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از النشره، کتائب سیدالشهدای عراق در بیانیه ای اعلام کرد: بار دیگر دست ترور رژیم صهیونیستی، وسام حسن طویل یکی از چهره های برجسته جهادی و از فرماندهان خط مقدم مقاومت اسلامی لبنان را هدف قرار داد تا وی به کاروان شهدای راه قدس ملحق شود.

کتائب سیدالشهدا افزود: اشغالگران صهیونیستی-آمریکایی کینه توز به دنبال منحرف کردن نگاه ها از شکست هایشان از طریق تکرار حملات ناجوانمردانه علیه مردان شجاع مقاومت هستنند و گمان می برند که می توانند خدشه ای در عزم مردان مقاومت ایجاد کنند و بازدارندگی به وجود آورند.

در این بیانیه آمده است: ما اطمینان داریم که پیروزی در راه است و این خون های عزیز روز پیروزی را که در آن اشغالگران خوار و ذلیل خواهند شد، نزدیک خواهد کرد. ما شهادت وسام را به برادران حزب الله تسلیت می‌گوییم و به حق که وی مدالی بر سینه فرزندان محور مقاومت در زندگی و شهادتش بود.

به گزارش ایرنا، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: مقاومت اسلامی با سربلندی و افتخار در سوگ شهادت فرمانده مجاهد وسام حسن طویل «الحاج جواد» از شهرک «خربه سلم» در جنوب لبنان که در راه قدس به شهادت رسید، نشسته است.

نظر شما