شناسهٔ خبر: 64513917 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

قالیباف در نطق پیش از دستور:

قیام خونین مردم قم منشاء پیروزی انقلاب اسلامی بود/ شجاعت در تصمیم‌گیری و کارآمدی در میدان میراثی است که باید از شهید کاظمی بیاموزیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قیام خونین مردم قم در نوزدهم دی ماه سال ۵۶ منشاء حوادث سلسله‌واری بود که به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد و ثابت کرد که هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع اراده‌ی ملت مومن و خداجوی ایران اسلامی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در آغاز نشست علنی امروز ۱۹ دی‌ صحن مجلس، گفت: فرا رسیدن سالروز ‌قیام خونین مردم قم  در نوزدهم دی ماه سال ۵۶ را گرامی می‌دارم؛ این حادثه منشاء حوادث سلسله‌واری بود که به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد و ثابت کرد که هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع اراده‌ ملت مومن و خداجوی ایران اسلامی شود. سلام و درود بر تمام شهدای انقلاب شکوهمند اسلامی و امام شهیدان.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه سالروز شهادت سردار پر افتخار شهید حاج احمد کاظمی و سایر شهدای سپاه پاسداران را  گرامی می‌دارم، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب شهید کاظمی به سمت فرماندهی نیروی زمینی سپاه، ایشان را سرداری شجاع و کارآمد می‌نامند؛ شجاعت در تصمیم‌گیری  و کارآمدی در میدان به نفع مردم همان میراثی است که ما باید  از امثال شهید کاظمی بیاموزیم.

قالیباف عنوان کرد: حقیقتا که حیف بود حاج احمد کاظمی شهید نشود و آنگونه زیستن، پاداشی جز شهادت نداشت. یاد‌ او همواره در قلب ماست و نبودش را هر روز بیشتر از قبل احساس می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما