شناسهٔ خبر: 64490126 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

علی القحوم عضو جنبش انصارالله:

عملیات یمن با وجود تهدیدهای آمریکا و اسرائیل ادامه خواهد یافت/ هزینه های نبرد برای آمریکایی ها بسیار سنگین خواهد بود/ برای تمام سناریوها آماده هستیم/ فلسطین جهت قطب نمای ما است/ آمریکا هرگز قادر به حمایت از اسرائیل در هیچ نقطه ای نیست

یک عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله (دولت نجات ملی) تاکید کرد عملیات ارتش یمن با وجود تهدیدهای آمریکا و اسرائیل ادامه خواهد یافت و هزینه های نبرد برای آمریکایی ها بسیار سنگین خواهد بود.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا)، "علی القحوم" عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله در گفتگو با المیادین تاکید کرد عملیات یمن در دریای سرخ با وجود تهدیدهای آمریکا، انگلیس و اسرائیل ادامه دارد و نبرد برای آمریکایی ها بسیار پرهزینه خواهد بود.

 

القحوم اظهار داشت ما به دفتر حماس در صنعاء رفتیم تا بر اجماع ملی بزرگ یمنی ها در یاری مسئله فلسطین تاکید کنیم. ما شهادت شیخ صالح العاروری را تسلیت گفتیم و تاکید کردیم که همراه و حامی فلسطین هستیم و خون ما و فلسطینیان امروز در هم آمیخته است.

 

وی تاکید کرد عملیات برای درهم کوبیدن اسرائیل در اراضی فلسطین اشغالی ادامه خواهد یافت.

 

القحوم گفت ما نمی توانیم از تمام تحرکات (آمریکا و متحدانش) در دریای سرخ یا دیگر مناطق غافل باشیم.

 

عضو انصارالله خاطر نشان کرد با وجود تمام تهدیدها و هشدارها و رویکردهای خصمانه آمریکا و انگلیس و اسرائیل، عملیات یمن در دریای سرخ ادامه خواهد یافت.

 

القحوم گفت یمن همچنان به موضع خود در پشتیبانی از مقاومت فلسطین ادامه خواهد داد و فلسطین جهت قطب نما باقی خواهد ماند.

 

عضو دفتر سیاسی انصارالله خطاب به آمریکایی ها گفت: شما باید این نکته را بفهمید و درک کنید که هرگز قادر به حمایت از اسرائیل نه در دریای سرخ یا هیچ نقطه دیگر نخواهید بود و مادامی که اسرائیل همچنان به غزه و ملت فلسطین تعدی می کند، انگشتان ما بر روی ماشه خواهد بود.

 

وی افزود ما برای تمام گزینه ها آماده هستیم، عملیات ما بدون توجه به تهدیدهای آمریکا ادامه خواهد یافت، پیام ما به آمریکایی واضح و روشن است و باید آن را بفهمند.

 

القحوم گفت نبرد برای آمریکایی ها هزینه بسیار سنگینی خواهد داشت و باید دریای سرخ و مناطق یمنی را که در آن حضور دارند، ترک کنند.

 

وی افزود آمریکایی ها مسئولیت پیامدهای تمام تحرکات خصمانه و جنایتکارانه علیه یمن را برعهده دارند.

 

روز گذشته نیز مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که آمریکا بهای هدف قرار دادن نیروهای ما (اشاره به شهادت چند نفر از نیروهای مسلح یمن در حمله متجاوزان آمریکایی در دریای سرخ) را خواهند داد.

 

انتهای پیام/ر.ی/24

نظر شما