شناسهٔ خبر: 64480622 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده حزب الله لبنان: رژیم اسرائیل نمی‌تواند معادله جدیدی را تحمیل کند

تهران - ایرنا - نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت وابسته به حزب الله در مجلس لبنان گفت که دشمن صهیونیستی با موشک باران، بمباران، حمله، تهدید و هرنوع پیامی نمی‌تواند معادله جدیدی را به لبنان تحمیل کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، شبکه المیادین به نقل از «حسن فضل الله» افزود که دشمن صهیونیستی هر چقدر هم بخواهد به لبنانی‌ها آسیب برساند، نمی‌تواند عملیات کوچاندن را اجرا کند زیرا مردم ما زیربار نمی‌روند.

وی با بیان اینکه «در اینجا قبل از توقف حملات علیه نوار غزه، هیچ صحبت و بحثی وجود ندارد»، افزود: شهرک نشینان صهیونیست هر کاری که انجام دهند، در امان نخواهند بود زیرا گزینه‌ای جز توقف حملات پیش روی آن‌ها وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

حزب الله کمتر از ۲۴ ساعت پس از سخنرانی سید حسن نصرالله، پایگاه «میرون» ارتش رژیم صهیونیستی را با ۶۲ موشک هدف قرار داد؛ اقدامی که به باور تحلیلگران، نشان دهنده این است که دبیرکل حزب الله لبنان و فرماندهان میدانی در عرصه جنگ تصمیم به تشدید تنش و توسعه دامنه جنگ گرفته اند.

نظر شما