شناسهٔ خبر: 64468908 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شناسایی گروه توهین کننده به شهدای حادثه تروریستی کرمان در بوئین زهرا

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوئین زهرا از شناسایی و توقف فعالیت گروه مجازی توهین کننده به شهدای حادثه تروریستی کرمان در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

️محمدرضا کرمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوئین زهرا گفت: فعالیت گروه مجازی با بیش از هزار و ۵۰۰ نفر عضو در شهرستان بوئین زهرا که اعضای آن به شهدای حادثه تروریستی کرمان توهین کرده بودند شناسایی و متوقف شد.

کرمی افزود : این گروه مجازی که مشغول توهین به مقدسات، آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی، انقلاب و اخیرا انتشار مطالبی حاوی محتوای توهین‌آمیز به ساحت مقدس شهدا و شهدای حادثه تروریستی کرمان بود که پس از انحلال گروه با خاطیان برخورد صورت گرفت.

وی بیان کرد: هم‌آوایی با جریانات تولید شده معاندان در خصوص حوادث تروریستی کرمان، اقدامات مجازی علیه نظام جمهوری اسلامی و مقدسات کرده احصاء شده و تحت پایش‌های سایبری قرار می‌گیرند.

دادستان بوئین زهرا ضمن هشدار به کاربران مجازی که اقدام به انتشار محتوا‌های برنامه ریزی شده دشمنان و معاندان می‌کنند، تاکید کرد: در این راستا تعدادی صفحه اینستاگرام نیز در شهرستان شناسایی شده و رسیدگی به آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

نظر شما