شناسهٔ خبر: 64463629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهید استان البرز:

سردار سلیمانی منشأ حرکت‌های فرهنگی قوی در جهان اسلام است

کرج- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: تمام دنیا فهمیده اند که حضور سردار سلیمانی در جبهه مقاومت منشا حرکت‌های فرهنگی بسیار قوی در جهان اسلام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سلیمان رستمیان بعدازظهر شنبه در آئین گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت و جهان اسلام به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهادت مظلومانه زائران مزار سردار دل‌ها به دست تروریست‌ها را تسلیت گفت و افزود: این واقعه برای کشور و ملت ما بسیار غم انگیز بود اما در طول تاریخ از این دست وقایع را به کرات مشاهده کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: ۱۸ هزار شهید ترور در کشور، محصول کج اندیشی ها، نابخردی‌ها و هزینه‌های هنگفتی است که استکبار برای ایجاد تلفات و موانع در برابر جریان انقلاب صرف کرده است، بنابراین این اتفاق از این بابت اولین تجربه ما نبود اما بسیار تلخ و اعداد و ارقام گزارش شده بسیار بالا بود. البته بلافاصله پس از شهادت عده‌ای هموطنان در کرمان، عاشقان مکتب شهید سلیمانی در جوار مزار سردار دل‌ها حضور یافتند و همان مسیر و هدف را دنبال کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز مطرح کرد: در ایام سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، همه در سراسر دنیا و کشور نگاه و فکرشان این است که در خصوص حاج قاسم چه اقداماتی انجام می‌شود؛ کسی که تمام دوران عمر خود را از جوانی تا شهادت برای مردم، انقلاب و نظام سپری کرد. در این ایام همه در تلاش هستند تا بتوانند نام و یاد وی و ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های این فرمانده دلاور را در دوران و عملیات‌های مختلف گرامی بدارند.

رستمیان با اشاره به تلاش بی بدیل سردار سلیمانی در راه اسلام و انقلاب و اهل بیت (ع) در طول سال‌های بسیار اظهار کرد: تمام دنیا فهمیده‌اند که حضور او منشأ حرکت‌های فرهنگی بسیار قوی در جهان اسلام است و تصور استکبار، آمریکا و اسرائیل این بود که با شهادت سردار دل‌ها جبهه مقاومت کوتاه خواهد آمد اما خون او که به دست آمریکایی‌ها ریخته شد، به منشایی برای حرکت‌های ارزشمند در بلاد شیعی تبدیل شد و این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت.

نظر شما