شناسهٔ خبر: 64458363 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با حضور قایم مقام سازمان تعزیرات حکومتی ،

معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان

خبرگزاری صدا و سیما

با حضور قایم مقام سازمان تعزیرات حکومتی ، مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان معارفه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی در این مراسم با اشاره به ضرورت پیشگیری از قاچاق، گفت: با توجه به افزایش تعداد پرونده‌های مربوط به قاچاق کالا و ارز باید در این زمینه در این استان تدابیری لحاظ شود. 

عباس ذاقلی  گفت : ارتقای جایگاه سازمان تعزیرات حکومتی یکی از راهبرد‌های مهم برای سالهای آینده است که بیشتر هدف ارتقای این سازمان در اذهان مردم و شهروندان است.

وی افزود:  تکریم مردم راهکار دیگری است که مد نظر است و تکریم مردم بر همه التزامی است.

قایم مقام سازمان تعزیرات حکومتی با تاکید بر قانونمداری در رسیدگی به پرونده های تعزیراتی افزود: موضوعاتی که در سازمان تعزیرات در جریان است باید منطبق با قانون باشد و خلاف قانون قابل پذیرش نیست هرچند اهتمام ما این است که با دستورالعمل‌ها و برنامه ریزی های لازم خلاء های قانونی را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه بیشترین پرونده‌های در حال رسیدگی در این سازمان یا در حوزه گران فروشی و یا قاچاق کالا است افزود:  در این استان پرونده‌های قاچاق کالا بیشتر از از حوزه صنفی و بهداشتی است.
ذاقلی ادامه داد:  میانگین رسیدگی پرونده در تعزیرات در این استان ۱۶ روز و صدور حکم حدود یک ماه است و در کمتر از ۵۰ روز پرونده مختومه می‌شود.

شریفی معاون استاندار سیستان وبلوچستان هم گفت: دیدگاه تعزیرات دیدگاه تخصصی است و همیشه باید در نظرات تعزیراتی شأن بر نگاه استان و نگاه ویژه لحاظ شود.
وی افزود: سیستان و بلوچستان از دیدگاه و نظر رهبری خاص است بی توجهی و تنبلی دولت‌ها یکی از علل عقب ماندگی و عدم توسعه استان از دیدگاه رهبری بوده است وباید از ظرفیت‌ها برای رشد استان بهره گرفت.

در این مراسم از زحمات عباس زاده محمودی قدردانی ومنصور  انصاری به عنوان سرپرست تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

نظر شما