شناسهٔ خبر: 64430460 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای مدافع حرم در تبریز

آیین غبارروبی، گلباران و عطرافشانی مزار شهدای والامقام مدافع حرم تبریز به مناسبت روز جهانی مقاومت و چهارمین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای مدافع حرم در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای مدافع حرم در تبریز که قبل از ظهر امروز، در قطعۀ شهدای مدافع حرمِ گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد، حاضران ضمن نثار فاتحه به روان پاک شهدای والامقام مدافع حرم، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام و با آرمان‌های والای ایشان تجدید بیعت کردند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در سخنان خود، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: شرف، عزت و حیثیت ما مرهون ایثارگری مجاهدان و مدافعان است و هرگز مقام والای شهیدان به خصوص مدافعان حرم از یادمان نمی‌رود.

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای مدافع حرم در تبریز

حجت‌الاسلام سیدعلی فقیه افزود: با حاکمیت روح مقاومت، ولایتمداری، اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و پیوند مردم با ولایت در جامعه،  قطعاً شاهد سرنگونی استکبار جهانی و صهیونیسم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امروز ملت مظلوم فلسطین از ایستادگی و پایمردی ملت ایران درس گرفته اند و هرگز تسلیم دشمنان نمی‌شوند، تاکید کرد: آن‌ها از سیره عملی شهیدان و ایثارگران ما الگو گرفته اند و ما هم با افتخار می‌گوییم، برای حفظ ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران، همچنان در مسیر ولایت و در ادامه راه شهیدان، پایدار و ثابت قدم هستیم.

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای مدافع حرم در تبریز

هنرنمایی رزم‌نوازان تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و مدّاحی از دیگر بخش‌های این مراسم معنوی بود.

نظر شما