شناسهٔ خبر: 64422744 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وحیدی:

تروریست‌ها از خشم ملت ایران بترسند/ وضعیت آرام امنیتی‌ در کرمان

وزیر کشور با بیان اینکه اکنون وضعیت امنیتی‌ در کرمان آرام است، گفت: علاملان انفجار تروریستی در قبضه قدرت دستگاه‌ها‌ی امنیتی ایران گرفتار خواهند شد.

صاحب‌خبر -

احمد وحیدی وزیر کشور دقایقی قبل برای عیادت از مجروحان حادثه تروریستی کرمان به بیمارستان شهید باهنر رفت و هم‌اکنون در حال بازدید از روند رسیدگی به مجروحان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه است.

وزیر کشور در عیادت از مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: عاملان و حامیان جنایت تروریستی کرمان باید از خشم ملت ایران بترسند.


 وحیدی افزود: در چند ساعت گذشته ۱۱۹ عمل جراحی بر مجروحان این حادثه انجام شده است. 

وی در ادامه گفت: بر اساس آمار پزشکی قانونی، تعداد شهدای این حادثه ۸۴ نفر اعلام شده است، متاسفانه تعدادی از مجروحان در آی سی یو بستری هستند و وضعیت وخیم دارند. 

وزیر کشور گفت: این حادثه ۲۸۴ مجروح داشته که با ترخیص تعدادی از انها، این آمار به ۲۲۰ نفر رسیده است، خوشبختانه هیچ کمبودی از نظر درمانی در کرمان وجود ندارد و کادر درمان مشغول خدمت رسانی هستند و جو استان کرمان کاملا آرام و عادی است.

وی افزود: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی اشراف کامل دارند و در حال تجزیه و تحلیل هستند.

وزیر کشور تاکید کرد: حادثه کرمان و ۲ انفجار آن بزرگ و تلخ بود، ترکش‌ها و ساچمه‌های زیادی داشته که باعث شهید و مجروح شدن تعدادی زیادی از مردم شد که البته برای عاملان آن سخت تمام می‌شود.

نظر شما