شناسهٔ خبر: 64418663 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

معاون هماهنگ کننده قرارگاه امنیتی سپاه: حادثه کرمان دلیلی غیر از عجز رژیم صهیونیستی ندارد/ پاسخ جمهوری اسلامی و سپاه به دشمنان محکم و قاطع و دندان شکن خواهد بود

معاون هماهنگ کننده قرارگاه امنیتی سپاه، وضعیت دفاعی ایران را بسیار خوب و با اقتدار دانست و گفت: امروز در تمامی زمینه‌ها آمادگی لازم را برای هر نوع تهدیدی داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ معاون هماهنگ کننده قرارگاه امنیتی سپاه، وضعیت دفاعی ایران را بسیار خوب و با اقتدار دانست و گفت: امروز در تمامی زمینه‌ها آمادگی لازم را برای هر نوع تهدیدی داریم.

سردار علی نصیری امروز، ۱۳ دی ماه در حاشیه مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار حج قاسم سلیمانی در شهرستان لنگرود، با اشاره به حادثه کرمان، اظهار کرد: همانطور که احتمال می‌دادیم رژیم صهیونیستی در قضیه جنگ غزه نتوانست نتایجی را به دست بیاورد و لذا به جنایات خود ادامه می‌دهد.

وی جبهه مقاومت را مرهون زحمات حاج قاسم سلیمانی عزیز دانست و افزود: رژیم صهیونیستی عجز خودش را نشان داده و اینگونه جنایات، دلیلی غیر از این ندارد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه امنیتی سپاه پاسداران، وضعیت دفاعی ایران را بسیار خوب و با اقتدار دانست و گفت: امروز در تمامی زمینه‌ها آمادگی لازم را برای هر نوع تهدیدی داریم.

نصیری آمادگی‌های جمهوری اسلامی در عرصه‌های دفاعی را کاملا مشخص دانست و عنوان کرد: پاسخ جمهوری اسلامی و سپاه به دشمنان محکم و قاطع و دندان شکن خواهد بود.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما