شناسهٔ خبر: 64418423 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی حادثه تروریستی کرمان

امروز در کرمان حادثه‌ای تروریستی رخ داد که منجر به از دنیا رفتن تعدادی از هم‌وطنان‌مان شد. باشگاه پرسپولیس نیز به حادثه تروریستی کرمان واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

باشگاه پرسپولیس به حادثه تروریستی کرمان واکنش نشان داد.

به گزارش سایت طرفداری، امروز در کرمان حادثه‌ای تروریستی رخ داد که منجر به از دنیا رفتن تعدادی از هم‌وطنان‌مان شد. باشگاه پرسپولیس ضمن محکوم کردن این حادثه، با انتشار پیام تسلیتی نوشت:

 در بزرگداشت سردار قهرمان کشورمان که در عملیات تروریستی دولت منحوس آمریکا به فیض شهادت نایل شد، جمعی از هموطنان‌ عزیزمان در دیار کریمان به خاک و خون کشیده شدند. اخبار و تصاویر به شهادت رسیدن و مجروح شدن جمع کثیری از هموطنان در کرمان، شوکه کننده و باعث اندوه و تاثر فراوان شد.

ملت ایران امروز سوگوار هموطنان خود هستند که مظلومانه و بی‌دفاع مورد حمله‌ای غیرانسانی، وحشیانه و کور قرار گرفتند. بی‌تردید این جنایت وحشتناک ما را نمی‌لرزاند بلکه بیش از پیش مصمم و استوارتر می‌سازد. باشگاه پرسپولیس، ضمن محکومیت این جنایت هولناک و اعلام انزجار خود، شهادت جمعی از هموطنان را به خانواده‌های ایشان و ملت شریف و بزرگ ایران تسلیت می‌گوید و برای مجروحان و آسیب‌دیدگان از خداوند متعال آرزوی بهبودی و سلامت می‌نماید.  

تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی حادثه تروریستی کرمان

نظر شما