شناسهٔ خبر: 64414627 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه قزوین:

جهان آینده با تمدن فاطمی ساخته خواهد شد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: جهان آینده با تمدن فاطمی ساخته خواهد شد که میراث همه انبیا بزرگ جهان است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در مراسم افتتاح کنگره ملی بانوان تاثیرگذار گفت: وقتی به زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) نگاه می‌کنیم اثرگذاری بی نظیری را نظاره گر هستیم، این معلم و بانوی تراز اول اسلام همواره، ولی مومنان بود و تمام ائمه معصومین ما مدیون این بانوی بزرگ اسلام هستند.

وی اضافه کرد: تاثیر فرهنگ غلط اجانب در بعضی جا‌ها اهمیت نقش مادری و همسری را به حاشیه برده است، این که یک خانم مدیر اداره‌ای باشد اگرچه مهم است، اما مهمتر از آن پذیرش مسوولیت یک خانواده و تربیت فرزندان است.

امام جمعه قزوین تاکید کرد: بانوان تاثیرگذار باید در جامعه اثرگذاری مثبتی داشته باشند، بنابراین موضوع مهم اثرگذاری و اثرپذیری است که عرصه دین و ایمان سرشار از همین چهره‌ها است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: مهمترین وظیفه بانوان ما این است که افرادی مثل حاج قاسم سلیمانی تربیت کنند، همان گونه که حضرت فاطمه زهرا (س) امام حسن و حسین (ع) را تربیت کرد که تاریخ ساز اسلام شدند.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: همین امنیت خاورمیانه و کشور‌های عربی که آن را مدیون شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم، به خاطر نقش مادر آن شهید در تربیت این سرباز رشید اسلام بود.

نظر شما