شناسهٔ خبر: 64409065 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

منصوری:

۳۰ هزار میلیارد تومان طرح در استان زنجان افتتاح می‌شود

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان طرح عمرانی و اقتصادی در دومین سفر استانی دولت سیزدهم به زنجان، به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

** ۳۰ هزار میلیارد تومان طرح در استان زنجان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محسن منصوری، امروز چهارشنبه در حاشیه نشست هیئت وزیران، درباره کارهای دولت در دومین سفر استانی به زنجان، اظهار داشت: از جمله اقدامات مهم در این سفر، آب‌گیری سد بلوبین است که از طرح‌های مهم و نیمه تمام استانی است؛ امیدواریم با این حضور و افتتاح طرح‌ها، کارهای بزرگی در حوزه عمرانی و اقتصادی استان زنجان روی دهد.

منصوری با اشاره به برنامه‌ریزی برای ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی در استان‌ها تصریح کرد: در استان‌هایی که ظرفیت ویژه در حوزه صنایع دستی وجود دارد، مانند کردستان، یزد و اصفهان، این زیرساخت‌ها ایجاد شده است و بقیه استان‌ها نیز در دستور کار قرار دارند.
 
معاون اجرایی رئیس جمهور درباره همکاری با شرکت چینی برای ساخت ورزشگاه در تهران گفت: در این‌باره به سراغ چینی‌ها رفتیم و تهاتر مالی با آن‌ها داریم؛ با یک شرکت معتبر چینی که بیش از ۱۰۰ ورزشگاه در جهان ساخته است، توافق کردیم که از همه ظرفیت‌ شرکت‌های داخلی در همه سطوح ساخت، طراحی و جزئیات طرح‌ها استفاده شود، زیرا از نظر فنی و اجرایی، این ظرفیت را داریم.
 
منصوری، تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم؛ این شرکت چینی، یک شرکت بالادستی است تا بتوانیم از راه تهاتر و واگذاری نفت، تأمین مالی طرح را حل کنیم، اما شرکت‌های داخلی در همه سطوح اجرایی، کار را طراحی و اجرا می‌کنند و از این نظر، نباید نگرانی وجود داشته باشد.
 

نظر شما