شناسهٔ خبر: 6440270 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

استقرار بیش از ۲۰۰۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در تهران

گروه جامعه: سرپرست معاونت توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان تهران گفت: بیش از هزار پایگاه ثابت و سیار از ابتدای روز عید فطر تا پایان تعطیلات به مدت دو روز دائر است تا فطریه مردم خیر و نوعدوست استان را جمع آوری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حسین خجسته سرپرست معاونت توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان تهران اظهار کرد: بیش از هزار پایگاه ثابت وسیار در میادین مرکزی شهرستانها و بخشها و مصلاهای نماز جمعه از ابتدای روز عید فطر تا پایان تعطیلات به مدت دو روز دائر می باشند تا فطریه مردم خیر ونوعدوست استان را جمع آوری کنند.

فاضل تصریح کرد: 32 مرکز نیکوکاری در سطح استان و در بیش از 2 هزار مسجد که نماز عید سعید فطر در آنها اقامه می‌شود، عوامل اجرایی کمیته امداد با در دست داشتن قبوض این نهاد و یا پاکت مخصوص جمع آوری فطریه آمادگی دارند تا فطریه مردم را جهت تامین معیشت نیازمندان جمع‌آوری کنند.

وی افزود: در صورتیکه برای مردم شریف استان تهران، امکان پرداخت فطریه و کفاره در پایگاه‌ها مقدور نباشد،می‌توانند از روز اول عید فطر تا یک هفته آینده  به ادارات این نهاد در شهرستان‌ها مراجعه و زکات فطریه وکفاره را پرداخت کنند.

سرپرست معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران بیان کرد: در کنار پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه در میادین مرکزی و مصلاهای نماز جمعه صندوقی جهت جمع‌آوری کمک برای کمک به مردم یمن تهیه شده تا مردم عزیز بتوانند کمک‌های خودرا در این بخش پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: مردم نوعدوست استان می‌توانند فطریه و کفاره خود را به شماره حساب 7355 بانک ملت با شناسه‌های 864 جهت فطریه عام، شناسه 972 فطریه سهم سادات، شناسه 1077 جهت پرداخت کفاره غیرعمد و شناسه 1115 جهت کفاره عمد در سراسر استان واریز نمایند.

خجسته فاضل یادآور شد: خیرین نیکوکار همچنین از طریق سامانه 7355 با تلفن ثابت و کد 15 نیز می‌توانند زکات فطریه و کفارات خود را نیز پرداخت نمایند.

نظر شما