شناسهٔ خبر: 64397278 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

تهران سردتر می‌شود

مطابق داده‌های اداره کل هواشناسی استان تهران پیش‌بینی می‌شود بیشینه دمای هوا تا شنبه ۱۶ دی ماه به ۱۳ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما به ۳ درجه سانتی‌گراد برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طی سه روز آینده با استقرار جوی نسبتا پایدار در سطح استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و در مناطق پرتردد و صنعتی در بعضی ساعات به ویژه امشب تا ظهر فردا انباشت آلاینده‌های جوی، کاهش کیفیت هوا و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

شایان ذکر است عصر تا شب چهارشنبه و بعد از ظهر جمعه تا شنبه در پاره‌ای نقاط (به ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان) افزایش وزش باد گاهی وزش باد شدید و کاهش نسبی آلاینده‌های جوی مورد انتظار می‌باشد.

روز‌های جمعه و شنبه آسمان کمی ابری تا نیمه ابری گاهی با وزش باد و در ارتفاعات در بعضی ساعات همراه با بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود؛ گفتنی است تهران در سردترین ساعات امروز دمای ۶ درجه سانتی‌گراد و در گرم‌ترین ساعات دمای ۱۴ درجه سانتی گراد را تجربه خواهد کرد همچنین فیروزکوه با تجربه دمای منفی ۷ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان خواهد بود.

بر اساس داده‌های اداره کل هواشناسی استان تهران پیش‌بینی می‌شود بیشینه دمای هوا تا شنبه ۱۶ دی ماه به ۱۳ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما به ۳ درجه سانتی‌گراد برسد.

نظر شما