شناسهٔ خبر: 64386330 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

چراغ سبزستاره فرانسوی به کارلتو:مدافع می‌شوم

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی:اورلین شوامنی، ستاره رئال مادرید، به کارلو آنچلوتی اعلام کرده که حاضر است جانشین داوید آلابا شود.به گزارش "ورزش سه"، بحران مصدومیت در این فصل در رئال مادرید بسیار جدی شده و کار را برای انتخاب بازیکن برای آنچلوتی دشوار کرده است. 

مصدومیت داوید آلابا از ناحیه رباط صلیبی که باعث شد او هم مانند ادر میلیتائو و تیبو کورتوا چاره‌ای جز سپردن پایش به دست جراحان و دوری طولانی مدت از میادین نداشته باشد، ضربه سنگینی به این تیم و خصوصا خط دفاعی آنها زد. به این ترتیب رئال با مشکل جدی در خط دفاعی و خصوصا پست مدافع میانی روبرو است و انتظار می‌رفت که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه برای جذب مدافع اقدام کند اما به نظر نمی‌رسد که مدیران این باشگاه چنین تصمیمی داشته باشند و قصد دارند از بازیکنانی که در اختیار دارند استفاده کنند. 

روزنامه مارکا خبر داده که شوامنی در گفتگویی که با سرمربی ایتالیایی رئال مادرید داشته به او اعلام کرده که حاضر است جانشین آلابا در پست مدافع میانی شود و این اتفاق خیال کارلتو را تا حدی راحت کرده است. این تصمیم در حالی گرفته شد که پیش از این بارها تاکید شده بود که شوامنی هیچ علاقه‌ای به بازی در این پست ندارد و از این که مجبور شود در خط دفاعی به میدان برود ناراضی است.

برچسب‌ها:

نظر شما