شناسهٔ خبر: 64375709 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آخرین تلاش‌ها برای رهایی شهروندان چالوس از قطعی آب آشامیدنی +فیلم

نوشهر- ایرنا - معاون بهره برداری و توسعه آبفای مازندران با اعلام اینکه بابت اصلاح خط انتقال مشترکان چالوس حدود ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است گفت : تا ساعاتی دیگر قطعی و افت فشار آب در نقاط روستایی و شهری این شهرستان رفع می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران عصر دیروز -یکشنبه- در اطلاعیه‌ای به رسانه ها گزارش داد: آب آشامیدنی نقاط روستایی و شهری شهرستان چالوس به علت رفع شکستگی، جابه جایی و اتصال خط انتقال ۶۰۰ ایستگاه پمپاژ سنگ تجن دچار افت فشار و قطعی آب می شود و از مشترکان خواسته بود در صورت نیاز به آب با تانکرهای سیار حامل آب به شماره ۱۲۲ تماس برقرار کنند.

حمیدرضا خدابخش پور دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از ۲ هفته پیش با انعقاد قرا دادی با پیمانکار و پیش بینی های لازم از گذشته عملیات اتصال خط انتقال با بکارگیری ۲ گروه عملیاتی و ماشین آلات در این منطقه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و آب آشامیدنی نقاطی از مشترکان چالوس از منابع آبی چشمه گردوک نوشهر تامین می شود.

وی اظهار کرد : از زمان شروع عملیات آب آشامیدنی حدود ۴۰ درصد مشترکان چالوس در ۶ نقطه شهری و ۹ نقطه روستایی دچار افت فشار و قطعی شدند و تا پایان امشب و یا حداکثر فردا صبح این مشکل بر طرف خواهد شد.

این مسوول اظهار کرد : با صرف این اعتبار به منظور رفع فرسودگی شبکه از هدر رفت مقدار ۴۰ لیتر در ثانیه آب آشامیدنی جلوگیری شده است.

معاون بهره برداری و توسعه آبفای مازندران از صبوری و بردباری مردم بابت افت فشار و قطعی آب در عصر امروز تاکنون قدردانی کرد و گفت : ۶ تانکر حامل آب آشامیدنی کماکان آماده آبرسانی برای مشترکان نیازمند آب هستند.

حدود ۴۷ هزار مشترک از شرکت آب و فاضلاب چالوس خدمات دریافت می کنند.

شهرستان چالوس با برخورداری از سه نقطه شهری و بیش از ۱۶۰ نقطه روستایی در غرب مازندران قرار دارد.

نظر شما