شناسهٔ خبر: 64347992 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

۲ نظامی دیگر صهیونیست کشته شدند

رژیم صهیونیستی به هلاکت دو نظامی دیگر خود در جریان نبرد با مبارزان مقاومت در غزه اذعان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی از کشته شدن دو نظامی دیگر صهیونیست در غزه خبر دادند.

منابع صهیونیست اعلام کردند که این دو نظامی در نبردهای شمال غزه با مبارزان مقاومت فلسطین کشته شده اند.

گردان‌های شهید ابوعلی شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین عصر دیروز اعلام کرد که یک نظامی صهیونیست که توسط این گردان‌ها در غزه نگهداری می‌شد، در اثر حملات هوایی رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده است. این حملات باعث زخمی شدن تعداد دیگری از اسرای صهیونیست در غزه شده است. ابوجمال سخنگوی این گردان‌ها در پیام صوتی تاکید کرد که حملات هوایی صورت گرفته بعد از تلاش ناکام نیروهای اسراییلی برای آزادی نظامی مذکور انجام شد.

سخنگوی گردان‌های شهید ابوعلی تاکید کرد نیروهای این گردان موفق شدند تلاش دشمن صهیونیستی برای آزادسازی جنازه نظامی بازداشت شده را با شکست مواجه کنند و بعد از کشته شدنش جنازه او را نگه دارند که این موضوع باعث شد تعدادی از تجهیزات دشمن صهیونیستی بعد از عقب‌نشینی آنها به غنیمت گرفته شود.

پیش از این نیز ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که تلاش ناکام آنها برای آزادی ۳ اسیر صهیونیست باعث هلاکت آنها به دست نیروهای خودشان شده بود.

مقامات و فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی به دشوار بودن نبرد در غزه اذعان کرده‌اند و آمار تلفات این رژیم به شکل قطره چکانی از سوی ارتش این رژیم اعلام می‌شود. بسیاری از نظامیان اسراییلی شرکت کننده در جنگ غزه به بیماری‌های روحی و روانی مبتلا شده‌اند.

نظر شما