شناسهٔ خبر: 64346997 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آماده باش ۱۰ فرودگاه کشور برای عمره مفرده

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از اعزام زائران ایرانی عمره از ۱۰ فرودگاه کشور به خانه خدا خبر داد و گفت: تمام فرودگاه‌های عامل در عملیات حج عمره در حالت آماده باش قرار دارند.

صاحب‌خبر -

آماده باش ۱۰ فرودگاه کشور برای عمره مفرده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رضا نخجوانی گفت: فرودگاه‌های مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، ساری، یزد، بندرعباس، اهواز، کرمان و زاهدان و فرودگاه بین المللی امام خمینی، بعد از ۹ سال وقفه در اعزام زائران عمره، امسال در خدمت مسافران سرزمین وحی خواهند بود.

وی با بیان اینکه عملیات عمره از ۱۳ دی همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) آغاز می‌شود و تا ۲۸ اسفند ادامه خواهد داشت، از تمام مدیران فرودگاه‌های عامل خواست برای تامین امنیت و بازرسی هرچه بهتر در فرودگاه‌ها با نیرو‌های نظامی و انتظامی همکاری کنند.

نخجوانی تصریح کرد: با توجه به شرایط نامساعد جوی در زمستان و احتمال تاخیر و لغو برخی پروازها، باید با اطلاع‌رسانی هوشمندانه ازدحام جمعیت در سالن‌های فرودگاهی نداشته باشیم.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت نیز در این نشست ضمن قدردانی از عملکرد جهادی و موفق فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه ۶۲ هزار زائر در عملیات عمره امسال به سرزمین وحی مشرف می‌شوند گفت: امسال، شاهد اعزام چهار پرواز روزانه با ظرفیت هزار تا هزار و ۱۰۰ نفر خواهیم بود.

غلامرضا رضایی با اشاره به بسته اول عملیات اعزام زائران حج عمره به سرزمین وحی گفت: طبق برنامه هر کاروان ۱۰ روز در عربستان اقامت دارد.

نظر شما