شناسهٔ خبر: 64344781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ساماندهی انشعابات غیر مجاز آب در میاندوآب 

مدیرامور آب وفاضلاب میاندوآب از ساماندهی انشعابات غیر مجاز آب در این شهرستان خبر داد. 

صاحب‌خبر -

ساماندهی انشعابات غیر مجاز آب در میاندوآب 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حسین اصغری با بیان اینکه ار ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۰ انشعاب غیرمجاز کشف و جمع آوری شده اند، اظهار داشت: از این تعداد انشعاب غیرمجازتعدادی جریمه و بعضی از متخلفان این امر به خاطر تمرد از قطع انشعابات به مقامات قضایی معرفی شدند. 
 
وی افزود: از تعداد کل اشعابات شناسایی شده ۱۳۰ انشعاب مربوط به شهر میاندوآب و ۱۷۰ انشعاب نیز در روستا‌های تحت پوشش پس از شناسایی و کشف، ۲۹۸ انشعاب ساماندهی و تبدیل به مجاز شدند. 
 
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میاندوآب با بیان اینکه این افراد به جای اقدام به نصب انشعاب غیر مجاز بخواهند طبق الگوی مصرف آب استفاده کنند قطعاً به صورت قانونی انشعاب خود را وصل خواهند کرد گفت: این عمل ما را در کنترل، کمبود و فشار آب در شبکه‌های اجرا شده در مناطق محروم یاری خواهد کرد. 
 
اصغری با اشاره به اینکه ۶۷ درصد از مشترکان خانگی شهری برابر با الگوی مصرف آب استفاده می‌کنند افزود: ۳۳ درصد نیز پرمصرف به شمار می‌آیند و این در حالی است که مصرف در انشعابات روستایی تنها ۳۵ درصد کم و یا با الگوی مصرف استفاده می‌کنند و ۶۵ درصد از مشترکان پرمصرف هستند

نظر شما