شناسهٔ خبر: 64332922 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربیان تیم صنعت نفت آبادان و تراکتور:

وضعیت روحی صنعت نفت بد بود/ تراکتور راضی به تعطیلات می رود

تبریز- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: وضعیت صنعت نفت به لحاظ روحی خوب نبود در مقابل تراکتور بسیار خوب بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عبدالله ویسی، روز یکشنبه در نشست بعد از بازی و شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل تراکتور اظهار کرد: قبل از دریافت گل اول می‌توانستیم به گل برسیم اما کم‌تجربه بودیم، نیمه دوم بازتر بازی کردیم اما تراکتور پیروز بازی شد.

وی سال نوی میلادی را به بازیکنان خارجی تراکتور و پیروزی در این بازی را هم به تمام بازیکنان این تیم تبریک گفت و افزود: بازی خیلی برای هر ۲ تیم خوب بود اما نتوانستیم مقابل تیم گردن کلفت تراکتور به گل برسیم، نیمه دوم بازتر بازی کردیم اما باز هم در گلزنی موفق نبودیم.

ویسی ادامه داد: حواشی همیشه در آبادان وجود دارد با روحیه بسیار نامناسب و بد به تبریز آمدیم و از لحاظ روحی خوب نبودیم ولی تراکتوری ها بازی خوبی انجام دادند.

وی با بیان اینکه سه هفته پیش توافق کردم که بعد از بازی با تراکتوری‌ها از تیم جدا شوم، گفت: از هواداران تشکر می‌کنم و عذر می‌خواهم که این فصل نتایج خوبی به دست نیامد.

ویسی افزود: مربی جدید، ۶۰ روز وقت دارد و لطفا هر مربی به آبادان آمد، نگوید که وقت نداشتم.

وی همچنین در خصوص ارزیابی خود از لیگ برتر امسال گفت: لیگ پویایی بود سه چهار تیم برای قهرمانی و سهمیه می جنگند. چهار پنج تیم هم در پایین جدول سر و کله هم می زنند که یه پله بالاتر بیایند، سه چهار تیم هم که برای سهمیه بسته شده بودند در میانه جدول جای امن دارند.

وضعیت روحی صنعت نفت بد/ تراکتور راضی به تعطیلات می رود

خمز: راضی به تعطیلات نیم فصل می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور نیز در نشست خبری بعد از بازی با صنعت نفت آبادان گفت: این بازی بهترین بازی‌ فصل بود که مالکیت توپ را داشتیم، سطح بالا بازی کردیم و باید برای فوتبالی که ارائه دادیم افتخار کنیم و خیلی راضی به تعطیلات نیم فصل می رویم.

پاکو خمز اظهار کرد: قبل از گل اول بین بازیکنان تراکتور ۱۶ پاس رد و بدل شد در واقع هدف ما همین است.

وی افزود: برخی از روزها تبادل پاس های سریع و پیاپی سخت است (تیکی تاکا) اما بچه‌ها امروز خیلی خوب این کار را انجام دادند .

به گزارش ایرنا، جایگاه تراکتور تبریز پس از بُرد امروز با ۲۸ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران تثبیت شد و صنعت نفت آبادان با ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.

نظر شما