شناسهٔ خبر: 64327218 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اتوبوس حامل ۹۹ کیلو حشیش و انواع قرص قاچاق در توقیف پلیس

فرمانده انتظامی استان از کشف ۹۹ کیلوگرم حشیش و ۲۳۰ هزار انواع قرص غیر مجاز در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری خبر داد.

صاحب‌خبر -

اتوبوس حامل ۹۹ کیلو حشیش و انواع قرص قاچاق در توقیف پلیس
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سردار "حسن شجاعی نسب" گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یکدستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از اتوبوس مسافربری، مقدار ۹۹ کیلوگرم حشیش و همچنین تعداد ۲۳۰ هزار انواع قرص خارجی غیرمجاز که بصورت ماهرانه‌ای داخل اتوبوس جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران در این رابطه یک دستگاه اتوبوس توقیف و یک نفر متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار شجاعی نسب گفت: مبارزه با قاچاق موادمخدر و کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

نظر شما