شناسهٔ خبر: 64324944 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در ارتش:

دشمن به دنبال ایجاد بحران مشروعیت سیاسی است

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی گفت: ایجاد بحران مشروعیت سیاسی برای نظام از طریق ناامیدسازی مردم برای شرکت در انتخابات از فتنه‌های جدید ضد انقلاب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عباس محمد حسنی روز شنبه و در مراسم سالروز حماسه ۹ دی در جمع مردم انقلابی قزوین اظهار کرد: دشمن می‌خواهد مردم به این نتیجه برسند که با فاصله گرفتن از صندوق‌های رای پشت نظام خود نایستاده اند.

وی با بیان اینکه هر صندق رای، یک سنگر مقابل دشمنان اسلام و استکبار جهانی است، بیان کرد: دشمن به خوبی می‌داند ملتی که خود سرنوشتش را تعیین نکند، دشمن سرنوشتش را تعیین خواهد کرد و این جماعت هیچ گاه پیشرفت کشور را نمی‌خواهند.

حجت الاسلام محمدحسنی به تلاش دشمن برای دمیدن روحیه بی تفاوتی نسبت به ملت های مقاومت اشاره کرد و گفت: دشمنان می‌دانند تا زمانی که محور مقاومت متحد باشد، شکست دادن آنها امکان پذیر نیست، به هرحال نقشه دشمن همیشه همین بوده تا نسبت به یکدیگر بی تفاوت باشیم.

این مسوول بیان کرد: باید از فرصت به وجود آمده استفاده کنیم تا از فلسطین حمایت کرده و رژیم صهیونیستی را از بین ببریم، ضمن اینکه جهاد تبیین لازمه شکست دادن استکبار جهانی است و همه مردم باید روشنگری کنند تا هم خود و هم دیگران دچار تهاجم فرهنگی دشمن نشوند.

حجت الاسلام محمدحسنی بر ترویج سبک زندگی غیر اسلامی و غربی از سوی دشمنان تاکید کرد و گفت: ضد انقلاب می خواهد که فرهنگ خودش را بر کشور ما غالب کند، بنابراین باید حواسمان را جمع کنیم تا دچار تهاجم فرهنگی دشمن نشویم، یادمان نرود ملتی که تربیت شده مکتب علوی و فاطمی است، هیچگاه راه درست را ترک نمی‌کند.

به گفته این مسوول، لغزش های فرهنگی که در بین بعضی از مردم دیده می‌شود، اگر به درستی روشنگری شود و جامعه بداند که پشت این نقشه ها آمریکا قرار دارد، چنین رفتارهایی خود به خود اصلاح خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی در ادامه به حماسه ۹ دی و فتنه سال ۸۸ پرداخت و تصریح کرد: اعلام پیروزی زود هنگام یکی از نامزدها قبل از اتمام رای گیری، ادعای تقلب در انتخابات، دعوت یکی از همسران چهره های مطرح کشور از مردم برای تظاهرات در خیابان، و تمکین نکردن مدعیان تقلب در برابر قانون و بی توجهی به سخنان مقام معظم رهبری از مهمترین عوامل پیدایش فتنه ۸۸ بود.

حجت الاسلام حسنی تصریح کرد: در سایه شوم فتنه ۸۸ حرمت اباعبدالله شکسته شد و به محرم و عاشورا توهین شد، سپس امنیت اقتصادی کشور در این دوران زیر سوال رفت و سرمایه داران بزرگ با وجود این فتنه ایران را مکانی امن برای سرمایه گذاری ندانستند و مردم از این تصمیم ضرر کردند.

این مسوول با بیان اینکه آمریکا پس از فتنه ۸۸ به تغییر نظام جمهوری اسلامی امیدوار شد، بیان کرد: بعد از فتنه، آمریکا تفاهمات اقتصادی را قبول نکرد و ایران را به شدیدترین شکل ممکن تحریم کرد و در نتیجه زیان های کلان اقتصادی ایجاد شد.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: آشکار شدن مدیریت بی بدیل رهبر، تقویت دلدادگی ملت ایران به رهبری، کشور و آرمان های انقلاب و رو شدن دست جاسوسان داخلی به عنوان طلحه و زبیر زمان از مهمترین دستاوردهای این فتنه بوده است.

برچسب‌ها:

نظر شما