شناسهٔ خبر: 64322217 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بیانیه شورای وحدت استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن حماسه ۹ دی

شورای وحدت استان قزوین، به مناسبت فرارسیدن حماسه ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

 شورای وحدت استان قزوین  در بیانیه ای از مردم دعوت کرده است تا روز شنبه در مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی شرکت کنند.

در این بیانیه آمده است: نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ یوم الله دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران در به نمایش گذاشتن عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی است.

این روز در تاریخ کشورمان برگ زرینی از حماسه آفرینی مردمی است که در تمامی عرصه‌ها مقتدرانه به عنوان پشتوانه‌ای عظیم در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی ایستادند و اعلام کردند پیرو راه شهدا، امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب هستند.

سالروز ۹ دی یادآور تجدید میثاق امت ایران اسلامی با ارزش‌های انقلاب و ولایت، که خود حاصل ژرفای بصیرت و آگاهی ملت ایران و برگرفته از فرهنگ عاشورایی است که خشم و عصبانیت دشمنان ومنافقین را در پی داشت.

خدای را شاکریم که ملت شریف ایران با بصیرت انقلابی خود ماندگار‌ترین و تاثیر گذارترین حرکت را به نمایش گذاشت و فتنه معاندان قسم خورده‌ی انقلاب و نظام را خنثی کرد.

شورای وحدت استان قزوین ضمن قدردانی از مردم فهیم، بصیر و انقلابی استان بار دیگر با محکوم کردن فتنه‌ی آشوب گران و اعلام پایبندی به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، همراه و همگام با سایر آحاد مردم در صحنه خواهد بود.

نظر شما