شناسهٔ خبر: 64315027 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گرامیداشت ۹ دی در کرمان برگزار می شود

مراسم گرامیداشت نهم دی فردا با شعار «نهم دی‌ماه بازخوانی فتنه‌های آمریکایی صهیونیستی» در کرمان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

مراسم گرامیداشت حماسه ٩ دی، در شهر کرمان از ساعت ١٠ صبح با شعار "٩ دی بازخوانی فتنه‌های آمریکایی صهیونیستی" در میدان شورا و با سخنرانی حجت‌الاسلام رضایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج کشور برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم در قرارگاه ارتش، برپایی مناطره دانشجویی در جهاد دانشگاهی، ایجاد ایستگاه‌های فرهنگی و هنری، مراسم کوهپیمایی و دوچرخه سواری، برگزاری وبینار علمی، برپایی سخنرانی در مساجد قائم، امام حسین (ع) و حضرت فاطمه (س) و برپایی ادعیه کمیل و ندبه در بیت الزهرا و مهدیه مسجد صاحب الزمان (عج) از جمله برنامه‌های این ایام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان امروز در جمع اصحاب رسانه گفت: بیش از ۳۰۰ برنامه به همین مناسبت در ادارات، دانشگاه‌ها، مدارس و در بخش مردمی برگزار خواهد شد و ٩دی متعلق به بخشی از تاریخ ایران است و نباید سطح فتنه ٨٨ را به منازعات سیاسی کاهش داد.

 حسین انجم شعاع افزود: حماسه ٩ دی یک آزمون بزرگ برای ملت ولایت مدار، بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی بود و مردم با حضور عالمانه و پرشکوه خود در حماسه آن روز، توطئه‌های دشمنان را خنثی و آتش فتنه را خاموش کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ٩ دی را اوج قله بصیرت مردم ایران برشمرد و تاکید کرد: مراسم حماسه ٩ دی مردم کرمان نیز با حضور چشمگیر اقشار مختلف جامعه تبدیل به یک اجتماع با شکوه این رخداد در سطح کشور شد.

نظر شما