شناسهٔ خبر: 64310815 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

سردار جعفری: آمریکا و اسرائیل به دلیل مقاومت مردم ایران در سخت‌ترین شرایط قرار دارند

سردار «محمدعلی جعفری» گفت: شهدای انقلاب اسلامی در سایه ایمان و استقامت برای ایران عزت و امنیت خلق کردند و باید همیشه اهداف الهی آن‌ها در جامعه و بین اقشار مختلف گسترش یابد.دولتمردان آمریکا و غاصبان صهیونیستی بدلیل مقاومت مردم ایران در سخت‌ترین شرایط قرار دارند

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ «محمدعلی جعفری» پنجشنبه شب در یادواره سرداران و شهدای نجف‌آباد شهر حمیدیا یزد افزود: دولتمردان آمریکا و غاصبان صهیونیستی بدلیل ایثار، مقاومت، بصیرت و شجاعت مردم قهرمان ایران در سخت‌ترین شرایط قرار دارند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و حضرت امام خمینی (ره) ادامه داد: رمز و راز عزت و اقتدار ملت ایران و مسلمین در مقاومت و تکیه بر دین و ارزش‌های معنوی است و باید راه شهیدان همواره در جامعه و بین هگان زنده بماند.

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور تاکید کرد: امروز خیلی از ملت‌ها و مردم غزه با پیروی از ملت دلیر و ولایتمدار ایران با قدرت مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند و باید این هدف و عزت با درایت تداوم یابد.

جعفری افزود: شهدای انقلاب اسلامی در سایه ایمان و استقامت برای ایران عزت و امنیت خلق کردند و باید همیشه اهداف الهی آن‌ها در جامعه و بین اقشار مختلف گسترش یابد.دولتمردان آمریکا و غاصبان صهیونیستی بدلیل مقاومت مردم ایران در سخت‌ترین شرایط قرار دارند

وی تاکید کرد: امروز پیام استقامت ملت ایران و ایستادگی آن‌ها علیه تمامی توطئه‌های استکبار، الگویی برای ملت‌های مسلمان و آزادیخواهان جهان شده و همچنان در حال گسترش است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: تا ملت ایران دارای عمل صالح است و در میدان‌های مورد نیاز کشور حضوری فعال دارد هیچ دشمنی هیچگاه به اهداف خود علیه این ملت و کشور اسلامی نمی‌رسد.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما