شناسهٔ خبر: 64302241 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

با حضور وزیر آموزش و پرورش:

بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی کشور در کرمان به بهره برداری رسید

با حضور مرادصحرایی، بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی کشور با ۴۰ کلاس درس در شهرک شهرداری کرمان به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

با حضور وزیر آموزش و پرورش، بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی کشور با ۴۰ کلاس درس به نام  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرک شهرداری کرمان به بهره برداری رسید.

حمیدرضا خان محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این مراسم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جمع مردم کرمان و خوزستان گفت: موضوع نخبه پروری مورد تاکید رهبری است و فضای تربیتی برای پرورش نخبگان در مدرسه شکل می گیرد.

وی افزود: طبق فرمایش رهبر انقلاب (مدظله العالی) حاج قاسم برای دشمن دلهره آور بود؛ اما مکتب وی خطرناک تر است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به خدمات بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت، منشا خدمات زیادی در کشور شده و این راه ادامه دارد؛ چون اگر بخواهیم هر استانی را آباد کنیم باید بهترین فضاها در اختیار دانش آموزان قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم، توجه خاصی به مدرسه سازی دارد و ساخت این مجتمع بزرگ ۴۰ کلاسه هم خود دلیل روشنی بر این موضوع است.

مراسم افتتاح بزرگ ترین مجتمع آموزشی کشور طی امسال با ۶ هزار و ۲۰۰ متر مربع زیر بنا و در زمینی به مساحت ۷ هزارمترمربع از محل اعتبارات دولتی با مشارکت بنیاد برکت با نام سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور رضا مراد صحرایی وزیر، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی، حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز آموزش و پرورش و...همچنین جمعی از نمایندگان مردم شهرستان های استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و...در شهرک شهرداری کرمان برگزار شد.

نظر شما