شناسهٔ خبر: 64301449 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مختومه شدن بیش از هزار پرونده تعزیراتی در حوزه کالا و خدمات

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال بیش از هزار پرونده در حوزه کالا و خدمات در استان مختومه شده است.

صاحب‌خبر -

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال در بخش کالا و خدمات هزار و ۷۷۸ پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد شده که از این تعداد هزار و ۷۶۵ پرونده مختومه و متهمان به پرداخت ۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شده اند.

او افزود: بیشترین فراوانی پرونده‌ها در بخش کالا و خدمات به عدم درج قیمت، گران فروشی و عدم ارائه فاکتور اختصاص دارد.

به گفته محدثی نژاد همچنین در بخش قاچاق کالا و ارز در این مدت ۷ هزار و ۵۷ پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد شده که از این تعداد ۷ هزار و ۱۶ پرونده مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اظهار کرد: متهمان این پرونده‌ها به پرداخت بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

او بیشترین تخلف در بخش قاچاق کالا و ارز را حمل کالا‌های با موضوع قاچاق، ورود و خروج کالا از مسیر غیرمجاز یا بدون انجام تشریفات گمرکی و تغییر وسیله نقلیه به صورت نامتعارف برای قاچاق کالا از جمله سوخت عنوان کرد.

محدثی نژاد تعداد پرونده‌های وارده به شعب تعزیرات در بخش دارو و درمان در این مدت را ۳۷۰ پرونده اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۳۶۶ پرونده مختومه شده و متهمان به پرداخت یک میلیارد و ۱۶۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان جزای نقدی محکوم شدند.

نظر شما