شناسهٔ خبر: 64297074 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مینی سریال شکستن یخ از قاب شبکه تهران

مینی سریال «شکستن یخ» محصول مشترک ۲۰۲۲ انگلیس و لهستان به کارگردانی ژاوری زولاوسکی جمعه ۸ دیماه ساعت ۲۳ از قاب شبکه تهران تماشایی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی سیما ، این مینی سریال در گونه جنایی، درام و رازآلود در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در شب‌های سرد و بلند زمستان در قاب شبکه تهران جانمایی می‌شود.
فیلمنامه این سریال را نیز مارتا شیمانک و پیوتر شیمانک به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی، چون کاتاژینا وایدا، بارتلما کوچدوف، یولیوش خژاستوفسکی، اندرزی گرابوفسکی، بوگوسلاو لیندا، آرکادیوش بوشکو، یوانا ماتوزاک، کانرد پاویتسکی، وویسیچ سانداچ و ... در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.
در خلاصه داستان این سریال جنایی آمده است: کاتارزینا افسر پلیس جوان و کم تجربه‌ای است که سعی می‌کند با جدیت و پشتکار زیاد، بسیاری از پرونده‌های جنایی که به او سپرده می‌شود، حل نماید.

در این مجموعه او همانند گذشته بعنوان دستیار و یا مسئول پرونده به باز کردن گره‌های موجود در پرونده مشغول می‌شود که برای ماموریت جدید او بحران تازه بوجود می‌آید و...

<div id="video-display-embed-code_10611778"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4104363/10611778?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما