شناسهٔ خبر: 64294481 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

باران و برف از بعدازظهر امروز می‌بارد

احتمال آبگرفتگی معابر در مناطق ساحلی و جلگه‌ای در مازندران

هواشناسی مازندران درباره بارش باران و برف امروز در دشت و کوهستان و احتمال آبگرفتگی معابر در مناطق ساحلی و جلگه‌ای استان هشدار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،کارشناش هواشناسی مازندران با بیان اینکه از اواخر عصر امروز از غرب استان شاهد بارش باران و وزش باد نسبتاً شدید خواهیم بود، گفت: این توده هوای ناپایدار بتدریج به مناطق مرکزی و شرقی استان گسترش می‌یابد.
غلامپور افزود: این بارش‌ها در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بصورت بارش پراکنده برف خواهد بود.
او گفت: احتمال آبگرفتگی معابر در مناطق ساحلی و جلگه‌ای، ریزش سنگ از کوه و رانش زمین، اختلال تردد در محور‌های کوهستانی از پیامد‌های این سامانه بارشی است.
غلامپور ادامه داد: روز جمعه با حاکمیت پرفشار سطح زمین علاوه بر بارش پراکنده شاهد کاهش دما و کاهش ناپایداری ابر خواهیم بود.
کارشناس هواشناسی مازندران گفت: از جمعه بعدازظهر تا روز یکشنبه جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما در سطح استان خواهیم داشت، اما دوشنبه مجدداً با شمالی شدن جریان‌ها علاوه بر کاهش دما در مناطق ساحلی و جلگه بارش باران پیش بینی می‌شود.
او گفت: دریای خزر بتدریج از ظهر امروز مواج می‌شود برای فعالیت‌های دریایی و صید و صیادی مناسب نخواهد بود.
گلوگاه با بیشینه دمای ۲۱ درجه سانتیگراد دیروز، گرمترین و بلده با کمینه دمای یک درجه زیر صفر صبح امروز سرد‌ترین نقطه استان گزارش شد.

نظر شما