شناسهٔ خبر: 64283967 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پایش فضای مجازی در کمیته پیشگیری از جرایم انتخاباتی

معاون دادستان کرمان از پایش مستمر و هدفمند فضای مجازی در کمیته پیشگیری از جرایم انتخاباتی دادسرای مرکز استان کرمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

هادی خالویی صبح امروز ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته  اعضای کمیته پیشگیری از جرائم انتخاباتی در فضای مجازی در مرکز استان و شهرستان‌ها گفت: باید تلاش کنیم ضمن تلاش برای برگزاری انتخابات پرشور و حضور حداکثری مردم، تدابیر لازم و با محوریت پیشگیرانه و بازدارنده از ارتکاب جرائم انتخاباتی در فضای مجازی به کار گرفته شود. 

وی ضمن تأکید بر پرهیز از تبلیغات زودهنگام کاندیدا ها بیان داشت: پایش مستمر و دقیق فضای مجازی و شناسایی افرادی که قصد تخریب افراد یا برگزاری انتخابات را دارند نیز از دیگر اقداماتی است که از سوی کمیته پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی در حال اقدام است و جلسات این کمیته تا پایان انتخابات و به صورت هفتگی برگزار خواهند شد.

معاون دادستان کرمان در خصوص آگاه‌سازی، توجیه، ارشاد و اقناع نامزد‌ها نسبت به قوانین و مقررات و تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی بیان کرد: صدا و سیما و دیگر رسانه‌های استان باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خود در افزایش مشارکت مردمی ایفای نقش کنند.

نظر شما