شناسهٔ خبر: 64282457 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجتماع دانش آموزی پسران حاج قاسم در تبریز

خبرگزاری صدا و سیما

در آستانه سالروز شهادت اسطوره جهانی مقاومت حاج قاسم سلیمانی «اجتماع بزرگ پسران حاج قاسم» با حضور جمع زیادی از دانش آموزان مناطق مختلف آموزش و پرورش در تبریز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

اجتماع دانش آموزی فرزندان حاج قاسم در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه اخلاص شهید سلیمانی باعث شد مکتب حاج قاسم در دنیا فراگیر شود گفت: شما دانش آموزان باید توجه کنید کسانی که زندگی خود را وقف خدا کرده و برای تحقق اراده الهی جانشان را فدا می کنند بر اساس وعده خداوند، نام آنها بر سر زبانها می افتد و محبوب مردم می شوند.

سعادتی افزود: ایثار شهید شپهبد قاسم سلیمانی باعث شد امروز نه تنها برای ملت ایران بلکه برای همه ملت های عالم الگو شود وی برای کاری که انتخاب شده بود بهترین بود و جان خود را در راه آرمانهای الهی و دفاع از حرم آل الله و امنیت ملی ایران فدا کرد.

وی تخصص را از دیگر ویژگی های شهید سردار سلیمانی دانست و گفت: آنچه که باعث شد داعش شکست بخورد لطف الهی و فرماندهی این شهید در جبهه مقاومت بود و او دشمن ظالمان و دوست و یاور مظلومان بود به همین جهت ملت ما دشمن ظالمان و دوست مظلومان است و امروز به تبعیت از اصول بنیادین انقلاب اسلامی ملت ما ثابت کرده اند در کنار مردم مظلوم غزه هستند .

شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده ضد تروریسم و معروف به سردار دلها، پس از عمری مجاهدات خالصانه در راه خدا و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) در ساعت ۱:۲۰ بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در فرودگاه بغداد توسط تروریستهای آمریکایی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

نظر شما