شناسهٔ خبر: 64279065 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وزیر ورزش و جوانان خبر داد؛

شهرک مدال آوران ساخته می‌شود

هاشمی گفت: با موافقت دولت شهرک مدال آوران در اراضی وزارت ورزش و جوانان ساخته می‌شود.

صاحب‌خبر -
وزیر ورزش و جوانان خبر داد؛ شهرک مدال آوران ساخته می‌شود
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما؛ کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در پایان نشست هیئت دولت در گفتگو با خبرنگاران از ساخت شهرک مدال آوران خبر داد و گفت:
 
این پیشنهاد ما در دولت بود و خوشبختانه با آن موافقت شد و قرار است وزارت ورزش زمبن این شهرک را تهیه کند و وزارت مسکن و شهرسازی کارساخت و ساز آن را انجام می‌دهد.
 
وی ادامه داد: کمیسیون‌های مرتبط در حال بررسی هستند و انشاالله در این دوره ۴ ساله خدماتی را به مدال آوران داشته با شیم و آیین نامه باید مصوب شود و باید مشخص شود به چه افرادی باید اعطا شود.
 
وزیر ورزش و جوانان همچنین از موافقت مجلس با لایحه افزایش دامنه معافیت ورزشکاران از خدمت سربازی خبر داد و گفت: ما در این زمینه تایع تصمیمات ستاد نیرو های مسلح هستیم اما لایحه ای در این زمینه آماده شده است و مجلس موافقت

کرده اما منتظریم تا در صحن به رای گذاشته شود . در این لایحه به عنوان مثال اگر فقط قهرمانان بازی های آسیایی معاف می شدند اما ما در نظر داریم نفرات دوم و سوم نیز مشمول این قانون بشوند.
 
کیومرث هاشمی در مورد انتخابابت فدراسیون های ورزشی گفت: فدراسیون ها با هم متفاوت هستند و فدراسیون ژیمناستیک شرایطش فرق دارد و امیدواریم طبق اساسنامه تا پایان سال روسای فدراسیون ها را مشخص کنیم.

نظر شما