شناسهٔ خبر: 64276333 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

حقیقت پور، نماینده ادوار مجلس: بیش از 500 نفر از نمایندگان ادوار در انتخابات ثبت نام کرده‌اند/ افراد مختلفی که قصد نامزدی در انتخابات را داشته اند با {علی} لاریجانی دیدار داشته اند؛ وی به همه این افراد تأکید کرده که در انتخابات ثبت نام کنند

منصور حقیقت پور عضو مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: افراد مختلفی از کسانی که قصد نامزدی در انتخابات را داشته اند با آقای لاریجانی رئیس مجالس هشتم، نهم و دهم دیدار داشته اند و آقای لاریجانی به همه این افراد اعم از جوان و با تجربه تأکید کرده است که در انتخابات ثبت نام کنند. متأسفانه برخی افراد موثر با وجود تأکیدات آقای لاریجانی به آنان در انتخابات شرکت نکرده و ثبت نام نکردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ عضو مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: هر کدام از نمایندگان ادوار که شرایط سنی و جسمی داشتند برای انتخابات ثبت نام کرده اند که تعداد آنها بیش از ۵۰۰ نفر است.

منصور حقیقت پور در گفت و گو با ایرنا، گفت: هر یک از نمایندگان که شرایط سنی و شرایط جسمی لازم را برای ثبت نامه داشته اند در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند.

این نماینده ادوار مجلس اظهار داشت: تعداد نمایندگان ادوار که در انتخابات مجلس ثبت نام کرده اند از ۵۰۰ نفر فراتر رفته است.

وی افزود: افراد مختلفی از کسانی که قصد نامزدی در انتخابات را داشته اند با آقای لاریجانی رئیس مجالس هشتم، نهم و دهم دیدار داشته اند و آقای لاریجانی به همه این افراد اعم از جوان و با تجربه تأکید کرده است که در انتخابات ثبت نام کنند.

حقیقت پور خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی افراد موثر با وجود تأکیدات آقای لاریجانی به آنان در انتخابات شرکت نکرده و ثبت نام نکردند.

مشاور رئیس مجلس دهم اظهار داشت: ما در شرایط فعلی منتظر اعلام نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات توسط شورای نگهبان هستیم تا پس از اعلام نتایج بررسی‌ها برنامه ریزی‌های انجام شود.

گفتنی است، انتخابات مجلس دوازدهم و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود. ثبت‌نام در این دوره برای اولین بار و به ابتکار دولت سیزدهم به صورت کاملا الکترونیک برگزار شد و تمامی داوطلبان، توانستند نام‌نویسی خود را به صورت الکترونیکی قطعی کنند.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما