شناسهٔ خبر: 64270286 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

توافق وزارت راه و بنیاد مستضعفان برای توسعه لجستیک و حمل و نقل

مقام مسئول بنیاد مستضعفان با اشاره به برگزاری رویداد پل سرمایه‌گذاری توسعه لجستیک و حمل‌ونقل، گفت: رویداد سوم پل سرمایه‌گذاری در ماه جاری برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، یاسر خانی مدیرعامل شرکت توسعه دانش بنیان سینا با بیان اینکه سینا وی سی بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر بنیاد مستضعفان ذیل هلدینگ دانشمند است، اظهار کرد: 2 راهبردی اساسی در هلدینگ دانش بنیان سینا داریم که راهبرد اول توسعه زنجیره کامل و راهبرد دوم پیشرفت مناطق محروم است؛ هلدینگ های انرژی، برق، صنایع غذایی، حمل و نقل و کشاورزی هلدینگ های اقتصادی بنیاد مستضعفان محسوب می شوند همچنین بنیاد علوی مسئول فعالیت در مناطق محروم است.

بیشتر بخوانید:

وزارت راه متولی پنجره واحد خدمات یکپارچه ترانزیت شد / ارجاع تأمین منابع مالی طرح‌های حمایتی مسکن به کمیسیون تلفیق

وی با یادآوری اینکه برای تمرکز در سرمایه‌گذاری پلتفرم پل سرمایه‌گذاری طراحی شده و در این قالب 2 رویداد برگزار شده و درباره خوراک دام و دامپروری تصمیمات و حمایت های خوبی صورت گرفته است، افزود:رویداد دوم با تمرکز بر حوزه حمل و نقل بود که این رویداد بر 2 حوزه توسعه لجستیک و حمل و نقل متمرکز بود که از تعدادی شرکت و طرح در این رویداد حمایت به عمل آمد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی با وزارت راه و اتخاذ تصمیمات خوب در بخش حمل‌ونقل، ادامه داد: سومین رویداد پل سرمایه گذاری با موضوع فناوری مالی در دی ماه برگزار می شود؛ چهارمین رویداد هم با موضوع هوش مصنوعی و کاربردهای آن در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود. پنل سرمایه گذاری، پنل نوآوری در صنعت و در نهایت طرح های برتر در رویداد سوم انتخاب شده و در اولویت سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان قرار دارد.

وی با دعوت از شرکت های فعال هر حوزه برای حضور در رویدادهای پیشرو ، گفت: محور رویداد پل سوم سرمایه‌گذاری شامل فناوری های مالی در بورس، بانک، بیمه و لیزینگ، فراگیری مالی و آموزشی سواد مالی، رمز ارز، بلاک چین و هوش مصنوعی در صنعت مالی، پردازش اطلاعات مالی، اعتبارسنجی و رتبه بندی اعتباری شرکت ها و مدیریت سبد دارایی و سرمایه گذاری است.

انتهای پیام/

نظر شما