شناسهٔ خبر: 64260110 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعزام ۳۴۵ زنجانی به سفر حج عمره امسال

با تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره مفرده ۳۴۵ زائر زنجانی از ۲۰ دی ماه امسال به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

صاحب‌خبر -

تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره مفرده در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان ؛ سرپرست حج و زیارت استان زنجان گفت: ظرفیت اعزام حج عمره مفرده امسال تکمیل شد.

احدی افزود : سهمیه اعزامی استان زنجان ۳۴۵ نفر است که ظرفیت کاروان‌های مربوطه تکمیل شده است.

وی گفت : بر این اساس زائران زنجانی در قالب سه کاروان عازم سرزمین وحی خواهند شد و هم اکنون فرایند‌های سفر این تعداد در حال انجام است.

احدی با بیان اینکه ظرفیت اعزامی حج مفرده در سراسر کشور ۷۰ هزار نفر اعلام شده است، اظهار داشت: ظرفیت اعزامی‌ها قبل از وقفه به حدود ۷۰۰ هزار نفر می‌رسید که رقم کنونی در حد بسیار کمتر و ناچیز است.

این مسوول با بیان اینکه ظرفیت اعزامی‌ها بنا بر اعلام حج و زیارت به تدریج افزایشی خواهد بود، ادامه داد: با توجه به ظرفیت کم سفر عمره، اعزامی‌ها از فرودگاه‌های کشور به صورت تجمیعی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعزام زائرین استان زنجان طبق برنامه قبلی ۲۰ دی سال جاری از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران است، اظهار داشت: با افزایش تعداد سهمیه ها، اعزام به سفر عمره مفرده از فرودگاه زنجان نیز امکانپذیر خواهد بود.

سرپرست اداره کل حج و زیارت استان زنجان ادامه داد: هزینه سفر حج مفرده برای هر زائر ۴۲۸ میلیون ریال است که البته این نرخ برای سال آینده نیز متفاوت خواهد بود.

وی یادآوری کرد: هم اکنون کار‌های مقدماتی برگزاری کلاس‌های آموزشی، انجام واکسیناسیون و مسائل دیگر در حال انجام است که به تدریج به مسافرین خانه خدا اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما