شناسهٔ خبر: 64259023 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دوری موقت رامین رضائیان از میادین

پزشک تیم سپاهان گفت: رامین رضائیان، بازیکن ملی‌پوش تیم سپاهان، به دلیل مصدومیت یک تا دو هفته از میادین دور خواهد بود. پزشک تیم سپاهان گفت: رامین رضائیان، بازیکن ملی‌پوش تیم سپاهان، به دلیل مصدومیت یک تا دو هفته از میادین دور خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، عباسعلی ربیعی با اشاره به آخرین وضعیت رامین رضائیان، بازیکن تیم سپاهان اظهار داشت: رامین رضاییان پیش از بازی با آلومینیوم اراک درد مختصری پشت ساق پا داشت که در معاینات به اسپاسم خفیف تشخیص داده شد و او در این مسابقه با وجود درد اندک‌خود بازی کرد.

وی ادامه داد: این بازیکن بعد از بازی نیز درد مختصر را داشت اما علائم جدی از خود نشان نداد، با این حال، بررسی‌های لازم در این زمینه صورت گرفت و روز گذشته ام آر آی از ساق پای این بازیکن گرفته شد.

پزشک تیم سپاهان تصریح کرد: با بررسی ام آر آی مشخص شد که در منطقه‌ای از عضله پشت ساق پای او، کشیدگی درجه یک تا دو به وجود آمده و مراحل درمانی او آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و دغدغه پزشکان تیم ملی برای تحت درمان قرار دادن رامین رضاییان، او به تهران سفر کرد و زیر نظر آنها مراحل درمانی خود را طی می‌کند.

ربیعی اضافه کرد: بر اساس بررسی صورت گرفته، این بازیکن یک تا دو هفته از میادین دور خواهد بود.
انتهای پیام

نظر شما