شناسهٔ خبر: 64256456 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام جمعه مهدی‌شهر: شهید موسوی همه عمر خود را در حال جهاد گذراند

امام جمعه مهدی‌شهر گفت: شهید سردار سیدرضی موسوی از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بود که همه عمر خود را به جهاد در راه خدا گذراند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، حجت‌الاسلام محمد بارانی، امام جمعه مهدی‌شهر در پی شهادت سردار سیدرضی موسوی در پیامی بیان کرد: شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، طلایه‌دار عرصه‌های مقاومت و ستیز با دشمنان اسلام ناب محمدی (ص)، سردار سیدرضی موسوی که همواره عشق و شور جهاد فی سبیل الله در سر داشت را به محضر امام عصر (عج) و نایب بر حق امام خامنه‌ای، خانواده معظم آن سردار عالی‌قدر و آحاد مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی و نیز جبهه مقاومت اسلامی به‌ویژه مردم ولایتمدار شهرستان مهدی‌شهر و اهالی شهیدپرور روستای چاشم تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

در بخش دیگر این پیام آمده است: این شهید والامقام نمونه برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بود که همه عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید.

امام جمعه مهدی‌شهر گفت: شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه او در همه این سالیان بود و به برکت آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و پیروان پیامبر اعظم (ص) و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) باب مجاهدت و شهادت در راه خدا برای مردان بزرگ همچنان گشوده است.

به گزارش فارس؛ روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیروز با صدور پیامی اعلام کرد: در حمله موشکی جنایتکارانه رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی به دمشق، سردار سرتیپ پاسدار سیدرضی موسوی‌چاشمی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی از هم‌رزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مسؤول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه بود.

مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر این شهید گران‌قدر متعاقباً اعلام خواهد شد.

پایان پیام/74001/م/

نظر شما