شناسهٔ خبر: 64251254 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای طرح آرامش در شهر احساس امنیت را افزایش می‌دهد

فرمانده انتظامی استان اردبیل از اجرای مرحله سوم طرح آرامش در شهر خبر داد و گفت: افزایش احساس امنیت فردی و اجتماعی از اهداف مهم اجرای این طرح است.

صاحب‌خبر -

سردار جواد تقوی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است؛ از اجرای مرحله سوم طرح آرامش در شهر خبر داد و اظهار داشت: افزایش احساس امنیت فردی و اجتماعی، توسعه نشاط اجتماعی و ناامن کردن فضای جامعه برای مجرمان از اهداف مهم اجرای این طرح است.

او افزود: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر از رویکرد‌های این طرح بوده که به مدت ۴۸ ساعت توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری عملیاتی ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان اردبیل اجرا شد.  

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستاورد‌های اجرای این طرح گفت:دستگیری ۲۰۰ معتاد متجاهر، ۳۷ خرده فروش مواد مخدر، ۴ قاچاقچی و ۳ نگهدارنده مواد مخدر، کشف ۲۴ کیلو و ۵۱۳ گرم انواع مواد مخدر و یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر و توقیف ۳ دستگاه خودرو از دستاورد‌های مهم اجرای این طرح است

سردار تقوی در خاتمه با قدردانی از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح‌های انتظامی خاطر نشان کرد: تلفن  ۱۳۰ و ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه است.

نظر شما