شناسهٔ خبر: 64225755 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال| شگفتی‌سازی آلومینیوم با پیروزی مقابل سپاهان ۸ نفره در نقش جهان/ مورایس تعارف نکونام را رد کرد + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و آلومینیوم اراک در هفته چهاردهم لیگ برتر با شکست شاگردان مورایس به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (یکشنبه) در هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با شکست یک بر صفر شاگردان ژوزه مورایس به پایان رسید.

*سپاهان اصفهان صفر آلومینیوم اراک یک

گل: عارف حاجی عیدی (۸۰)

<div id="video-display-embed-code_267950" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4751020/267950?width=400&height=300"></script></div>

اخراج: رضا اسدی (۸۵، دابو (۸۶) و محمد کریمی (۴+۹۰) از سپاهان 

در حالی که سپاهان با توجه به توقف استقلال مقابل گل‌گهر این فرصت را داشت که با پیروزی در این دیدار به صدر جدول رده‌بندی برسد، اما با این شکست با همان ۲۷ امتیاز در رده دوم باقی ماند و این فرصت طلایی را از دست داد. آلومینیوم نیز با کسب این ۳ امتیاز، با ۲۱ امتیاز به رده هفتم صعود کرد.

قضاوت این مسابقه بر عهده وحید کاظمی بود که به رامین رضاییان و هادی محمدی از سپاهان کارت زرد نشان داد. رضا اسدی بعد از ادامه اعتراض به داور و دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۸۵ از زمین مسابقه اخراج شد.

در دقیقه ۸۶ مسابقه هم دابو بعد از دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا طلایی‌پوشان اصفهان ۹ نفره به بازی ادامه دهند. محمد کریمی هم در دقیقه ۴+۹۰ از سپاهان اخراج شد تا تیم مورایس هشت نفره بازی را به پایان برساند.

انتهای پیام/

نظر شما